کامپیوتر همه کاره لنوو ThinkCentre M90a از راه رسید

رسانه کلیک - کامپیوتر رومیزی و همه کاره ThinkCentre M90a لنوو با نمایشگر 23.8 اینچی و نسل دهم پردازنده Core اینتل در ژوئن امسال وارد بازار می شود.

کامپیوتر همه کاره لنوو ThinkCentre M90a از راه رسید

شرکت لنوو پیش از برگزاری مراسم CES 2020 از جدیدترین کامپیوتر خود به نام ThinkCentre M90a رونمایی کرد. این کامپیوتر همه کاره بیشتر مخصوص کاربردهای سازمانی و تجاری طراحی شده و علیرغم داشتن صفحه نمایش بزرگ، به لحاظ کارایی و ویژگی های کاربردی بسیار شبیه به یک لپ تاپ مدرن است. محصول جدید لنوو با نمایشگر 23.8 اینچی با کیفیت فول اچ دی و روشنایی حداکثر 250 یا 350 نیت به بازار می آید.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این رایانه بهره مندی از تکنولوژی PrivacyGuard است که کاربر را از افشای اطلاعات حساس بالقوه مصون نگه می دارد. در ضمن این سیستم به فناوری PrivacyAlert لنوو نیز مجهز شده که در صورت نگاه نکردن کاربر به صفحه، آن را به صورت خودکار تار می کند. استفاده از حسگر اثر انگشت و تراشه dTPM 2.0 نیز از دیگر تلاش های لنوو برای رسیدن به سطح امنیتی ایده آل هستند.

شرکت لنوو برای کاهش هر چه بیشتر ابعاد ThinkCentre M90a از قطعات به کار رفته در کامپیوترهای شخصی سیار استفاده کرده که اسامی برخی از آن ها را در فهرست زیر مشاهده می کنید:

  • پردازنده های نسل دهم Core اینتل (احتمالا کامت لیک-U)
  • پردازنده گرافیکی رادئون 625 AMD با 2 گیگابایت حافظه GDDR5
  • دو ماژول حافظه رم SO-DIMM با قابلیت پشتیبانی از حافظه DDR4 تا 32 گیگابایت
  • حافظه M.2-2242 SSD با Opal انتخابی
  • هارد 2.5 اینچی
  • درایور ODD باریک

لنوو ThinkCentre M90a

کاربران ThinkCentre M90a لنوو به لحاظ قابلیت اتصال مشکل چندانی نخواهند داشت. چراکه این محصول از اغلب موارد مورد نیاز کاربران پشتیبانی می کند. وای فای 6، GbE، پورت های USB 3.1 Gen 1 یا Gen 2 نوع A، رابط USB 3.1 Gen 1 نوع C، کارت خوان، پورت سریال انتخابی و خروجی DisplayPort از جمله روش های اتصالی این دستگاه به شمار می آیند.

پیش از این گفتیم که رایانه رومیزی لنوو بیشتر برای کاربران سازمانی و تجاری طراحی شده؛ با این حال بهره مندی از بلندگوی دالبی اتموس آن را به یکی از گزینه های محبوب برای کاربران خانگی تبدیل کرده است. استفاده از درایو بلوری در کنار این سیستم صوتی فوق حرفه ای ایده مناسبی به نظر می رسد؛ هر چند که خود شرکت به این موضوع اشاره ای نکرده است. کامپیوتر همه کاره ThinkCentre M90a لنوو از اوایل ماه ژوئن با قیمت اولیه 1099 دلار در اختیار عاقه مندان قرار می گیرد.

ارسال نظر