گوشی Icon و ساعت هوشمند Iconic دو محصول احتمالی ال جی خبرساز شدند

رسانه کلیک - طبق اطلاعات منتشر شده به نظر می رسد که ال جی در حال کار روی گوشی Icon و ساعت هوشمند Iconic است تا به‌زودی جایگزین محصولات پیشین این شرکت شوند.

گوشی Icon و ساعت هوشمند Iconic دو محصول احتمالی ال جی خبرساز شدند

هفته گذشته شایعاتی مبنی بر احتمال جایگزین شدن نام و برندی دیگر برای پرچم‌دار بعدی ال جی به گوش می‌رسید. زمزمه‌ها حاکی از آن بود که ال جی قصد دارد سری G را برای همیشه بازنشسته کرده و برند دیگری را جایگزین آن کند؛ هرچند که این شایعه دوامی نداشت و مشخص شد که پرچم‌دار بعدی این شرکت کره‌ای G7 نام دارد ( پرچم دار آینده ال جی G7 نام دارد ).

حال، معرفی گوشی Icon و ساعت هوشمند Iconic در رسانه های خارجی به سوژه داغ تبدیل شده و به نظر می رسد ال جی در حال کار بر روی این دو برند باشد.

طبق اسناد منتشرشده از USPTO (اداره پتنت ایالات‌متحده آمریکا) ال جی اوایل ماه جاری میلادی یعنی ژانویه سه نام تجاری Icon، Aicon و Aiconn را برای سه تلفن هوشمند به ثبت رسانده است. البته هنوز نمی‌توان به قطعیت گفت که گوشی‌های آینده ال جی این سه نام را خواهند داشت، چرا که ممکن است این شرکت کره‌ای از نام‌های ثبت‌شده استفاده‌ای نکند. ال جی علاوه بر سه برند یاد شده، نام Iconic را نیز برای ساعت هوشمند خود به ثیت رساند.

با تمام این تفاسیر، نمی‌توان به قطع یقین گفت که این نام‌ها دقیقا از چه زمانی و بر روی چه مدل هایی استفاده خواهند شد، اما مشخص است که شرکت ال جی از سری G و نام‌های تکراری خسته شده و به محصولات جدیدی تحت عنوان آیکانیک و آیکن می اندیشد.

ارسال نظر