رابط کاربری ساعت هوشمند ال جی فاش شد!

رسانه کلیک - ساعت هوشمند ال جی مجهز به سیستم عامل Wear OS قرار است در سال جاری عرضه شود و حالا شاهد درز اطلاعاتی در مورد این گجت جنجالی هستیم. 

رابط کاربری ساعت هوشمند ال جی فاش شد!

همان طور که پیش تر به اطلاع شما رساندیم، کنفرانس Google I/O امروز برگزار می شود و محصولات مختلفی در آن به علاقمندان دنیای تکنولوژی معرفی می شود.

این اولین بار نیست که اطلاعاتی پیرامون ساعت هوشمند ال جی به گوش می رسد، اما اولین بار است که تصاویر مربوط به آن در رسانه های خبری منتشر می شود. این محصول به تازگی با شماره ساخت W315 در وب سایت FCC قرار گرفت. بد نیست بدانید که ساعت های قبلی با شماره ساخت W270 و W280 همراه بودند که این اختلاف عددی، می تواند حکایت از اضافه شدن قابلیت های جدید و جذابی داشته باشد.

ساعت هوشمند ال جی

متأسفانه در کنار تصاویری که از رابط کاربری و شناسه FCC این دستگاه منتشر شده، اثری از مشخصات سخت افزاری آن به چشم نمی خورد. با این وجود به نظر می رسد که سازمان FCC در حال تست امکانات ارتباطی ساعت هوشمند ال جی از قبیل بلوتوث و وای فای است و ظاهرا این گجت، فاقد قابلیت ارتباط از طریق شبکه مخابراتی (Cellular) است.

مطمئنا در کنفرانس Google I/O اطلاعات بیشتری از ساعت هوشمند ال جی در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. در حال حاضر متأسفانه اطلاعاتی در مورد زمان معرفی، عرضه و قیمت آن در دسترس نیست.

ارسال نظر