ساعت هوشمند آینده ال جی با نام تجاری LG Watch Libre معرفی می شود

رسانه کلیک - انتظار می رود در آینده نزدیک از ساعت هوشمند آینده ال جی رونمایی شود. این محصول دارای نام تجاری LG Watch Libre خواهد بود.

ساعت هوشمند آینده ال جی با نام تجاری LG Watch Libre معرفی می شود

در گذشته دو ساعت هوشمند جدید ال جی در FCC حضور پیدا کرده بودند ( ساعت هوشمند جدید ال جی در FCC رویت شد ). با این حال تا به امروز در رابطه با نام این محصولات اطلاعات دقیقی در فضای مجازی منتشر نشده بود. بر اساس اطلاعات جدید نام یکی از این محصولات مشخص شده است.

در تاریخ 12 ژوئن شرکت ال جی یک نام تجاری جدید را برای ساعت های هوشمند خود در کشور کره جنوبی به ثبت رسانده است. نام تجاری «Libre» که به وسیله ال جی به ثبت رسیده در زبان اسپانیایی به معنای آزادی است. انتظار می رود این نام برای نسخه اسپرت ساعت هوشمند ال جی مورد استفاده قرار بگیرد.

نسخه اسپورت اسمارت واچ ال جی با شماره مدل LM-W319 در حال توسعه است. استفاده از واژه آزادی برای این محصول به معنای آن است که کاربر در رابطه با استفاده از آن در محیط های مختلف نگرانی نخواهد داشت. این احتمال وجود دارد که این ساعت هوشمند در نسخه LTE نیز به فروش برسد.

در حال حاضر تنها نام تجاری Libre به ثبت رسیده است. با توجه به این موضوع که این کمپانی کره ای در گذشته از کلمه Watch برای نامگذاری اسمارت واچ های خود استفاده کرده است انتظار می رود که ساعت هوشمند آینده ال جی با نام LG Watch Libre معرفی شود.

هم اکنون اطلاعاتی در رابطه با زمان رونمایی از ساعت های هوشمند جدید ال جی منتشر نشده است. در گذشته نه چندان دور اسمارت واچ هیبریدی ال جی با نام LG Watch Timepiece در FCC حضور پیدا کرده بود ( ساعت هوشمند ال جی Timepiece با کارکرد هیبریدی در راه است ).

این احتمال وجود دارد که ال جی از محصولات جدید خود در ماه آینده میلادی رونمایی کند و فروش آن ها مدت کوتاهی پس از معرفی آغاز شود.

ارسال نظر