ساعت هوشمند ال جی Timepiece با کارکرد هیبریدی در راه است

رسانه کلیک - به احتمال قوی امسال ساعت هوشمند ال جی Timepiece رسما معرفی شود. به تازگی اطلاعاتی از این دستگاه در فضای مجازی منتشر شده که حاکی از عملکرد هیبریدی آن است.

ساعت هوشمند ال جی Timepiece با کارکرد هیبریدی در راه است

بر اساس شایعات جدیدی که منتشر شده ال جی در حال توسعه یک ساعت هوشمند جدید است. ساعت هوشمند ال جی Timepiece به سیستم عامل Wear OS گوگل مجهز می شود.

این دستگاه از طراحی متفاوتی نسبت به Watch Sport یا Style بهره می برد. ال جی سال گذشته میلادی از این دو ساعت هوشمند به صورت رسمی رونمایی کرد.

ساعت هوشمند ال جی Timepiece دارای عملکرد هیبریدی است. این محصول دارای ساعت مکانیکی بوده که از ویژگی های هوشمند بهره می برد. استفاده از این دو مکانیزم باعث می شود که کاربران از دو دنیای آنالوگ و دیجیتال لذت ببرند.

بدنه ساعت هوشمند ال جی Timepiece از جنس فولاد ضد زنگ ساخته می شود و از استاندارد IP68 بهره می برد که باعث مقاومت آن در برابر نفوذ آب و گرد و غبار می شود.

این ساعت هوشمند به یک نمایشگر 1.2 اینچی با فناوری LCD مجهز می شود. رزولوشن صفحه نمایش مورد استفاده در ساعت هوشمند ال جی Timepiece برابر با 360 × 360 است. ابعاد این ساعت هوشمند برابر با 12.9 × 45.4 × 45.5 میلی متر بوده که آن را در میان Watch Sport و Watch Style‌ قرار می دهد.

بر اساس شایعات در این دستگاه از 4 گیگابایت حافظه داخلی eMMC، رم 768 مگابایتی، پردازنده کوالکام اسنپدراگون 2100 و بلوتوث نسخه 4.2 استفاده می شود. کاربر می تواند این ساعت هوشمند را توسط پورت USB Type-C شارژر کند.

در این محصول از NFC و GPS استفاده نخواهد شد. نسخه پلاس این ساعت هوشمند همراه با بند فلزی در اختیار مشتریان قرار می گیرد. نمونه عادی ساعت هوشمند ال جی Timepiece دارای بند سیلیکونی است.

از ساعت هوشمند ال جی Timepiece به صورت رسمی در تاریخ 30 آوریل رونمایی می شود و در دو رنگ مشکی و نقره ای در دسترس خریداران قرار می گیرد.

ارسال نظر