معرفی یخچال MoodUp ال جی | تغییر رنگ تنها با یک ضربه

اگر از جمله افرادی هستید که به تنوع رنگ در منزل خود علاقه دارید احتمالاً از یخچال رنگی جدید ال جی به نام mood Up استقبال خواهید کرد.

معرفی یخچال MoodUp ال جی | تغییر رنگ تنها با یک ضربه

این یخچال که غول الکترونیک کره جنوبی این هفته در IFA در برلین معرفی کرد، دارای پنل های نور LED در جلوی خود است که می تواند در بیش از چندین رنگ مختلف (22 برای پنل بالایی، 19 برای پایین تر) روشن شود. یک بلندگوی بلوتوث داخلی نیز وجود دارد.

شما پنل‌های نور را از طریق برنامه ال‌جی کنترل می‌کنید، جایی که مجموعه‌ای از طرح‌های رنگی از پیش تعیین شده برای مطابقت با فصول و حالات مختلف وجود دارد. اما مطمئنا، شما همچنین می توانید کنترل کامل را برای ایجاد یک طرح رنگی زشت آشپزخانه با ابداع خود به دست بگیرید. در طول یک تظاهرات حضوری در سالن نمایش به من چنین نفرت انگیزی نشان داده شد، و این کاملاً چیزی بود.

ساخت این یخچال در واقع یک پاسخ جالب به سری یخچال های سفارشی سامسونگ است که در طیف وسیعی از رنگ های مختلف متناسب با سبک خانه شما تولید شدند. از اوایل سال جاری، سامسونگ همچنین تصاویر سفارشی را در جلوی آنها چاپ خواهد کرد تا ظاهری شخصی‌تر داشته باشد. نکته خوب در مورد برداشت ال جی از این طراحی رنگارنگ این است که می توانید رنگ های یخچال خود را با یک ضربه تغییر دهید. وقتی این یخچالها روشن نیستند، ال‌جی می‌گوید یخچال ترکیبی از رنگ‌های خاکستری و سفید را برای ظاهری سنتی‌تر ارائه می‌دهد.

حجم ویدیو: 571.42K | مدت زمان ویدیو: 00:00:03 | دانلود ویدیو
ارسال نظر