انتشار دو اپلیکیشن غیر رسمی برای پخش پادکست در اپل واچ بدون نیاز به آیفون

رسانه کلیک - در حالی‌ که اپل هنوز اپلیکیشنی برای پخش پادکست در اپل واچ منتشر نکرده است، دو تن از توسعه‌دهندگان اپل هفته گذشته اپلیکیشن‌هایی مخصوص اپل واچ منتشر کردند که به‌وسیله آن شما می‌توانید با اپل واچ بدون نیاز به اتصال به آیفون، به پادکست گوش دهید.

انتشار دو اپلیکیشن غیر رسمی برای پخش پادکست در اپل واچ بدون نیاز به آیفون

همان‌طور که می‌دانید کاربران اپل واچ تا قبل از این قادر نبودند با اپل واچ خود به‌ تنهایی به فایل‌های صوتی گوش دهند، مگر درصورتی‌که به یک آیفون در نزدیکی خود متصل می‌شدند.

یکی از ویژگی‌های جدید و فوق‌العاده نسل جدید اپل واچ‌ها این است که شما می‌توانید با آن به اینترنت وصل شوید؛ بنابراین برای کار با اپل واچ خود نیاز ندارید که مدام به یک آیفون متصل باشید. اما در کنار همه این‌ها، نسل جدید اپل واچ‌ها یک اشکال بزرگ دارد و آن هم این است که اپل هنوز برای آن‌ها اپلیکیشن پادکست منتشر نکرده است و توسعه‌دهندگان نیز تا قبل از این به خاطر محدودیت‌های سیستم‌عامل اپل واچ و سخت بودن کار با آن نتوانسته بودند اپلیکیشنی برای آن درست کنند؛ به همین خاطر با وجودی که نسل جدید اپل واچ نیازی به اتصال به آیفون ندارد، کاربران تا قبل از این مجبور بودند برای پخش پادکست در اپل واچ ساعت هوشمند خود را به یک آیفون متصل کنند.

با اینکه اپل هنوز اپلیکیشنی برای پخش پادکست در اپل واچ طراحی نکرده است، به‌تازگی خبرهایی در برخی سایت‌ها منتشر شد که نشان می‌دهد دو تن از توسعه‌دهندگان توانسته‌اند برای پادکست اپل واچ اپلیکیشنهایی طراحی کنند. شواهد و قرائن حاکی از آن است که این اپلیکیشن ها چندان بی عیب و نقص نیستند، اما با توجه به اینکه اپل هنوز خود برنامه‌ای برای پادکست اپل واچ طراحی نکرده است، شاید بتوان روی این دو اپ به‌عنوان جایگزین موقت برای پخش پادکست حساب باز کرد.

این دو اپ عبارت‌اند از Workouts ++ و MiniCast که هفته گذشته منتشر شد و به‌صورت رایگان در دسترس کاربران قرار گرفت.

ارسال نظر