ثبت فعالیت های ذهنی و قلبی بازیکنان لیورپول توسط Neuro 11

نورو 11 که به تازگی با تیم لیورپول انگلیس قرارداد همکاری امضا کرده، در اولین تمرین این تیم برای آمادگی فینال لیگ قهرمانان اروپا، تجهیزات خود را در اختیار بازیکنان لیورپول قرار داد.

ثبت فعالیت های ذهنی و قلبی بازیکنان لیورپول توسط Neuro 11

ثبت فعالیت های ذهنی و قلبی بازیکنان لیورپول توسط Neuro 11

در تصاویر تمرین امروز لیورپولی ها فناوری روز جهان حرف اول را می زد. ترنت الکساندر آرنولد با نصب تجهیزات نورو 11 مرد اول تمرین لیورپول بود. این شرکت مدعی است شعارهای انگیزشی نمی دهد و با علم داده ها، عملکرد ورزشکاران در رشته های مختلف را بهبود می بخشند. آنها مدعی هستند با تجزیه و تحلیل داده های ورزشکاران حین تمرین می توانند پتانسیل بدن ورزشکار را ارزیابی کرده و جلسه به جلسه با ارائه تمرینات مناسب برای او، قدرت ذهنی و جسمی وی را بهبود ببخشند.

روش کار نورو 11 اینگونه است که با تجزیه و تحلیل داده هایی مثل ضربان قلب، میزان تنفس، شدت تعریق و چند آیتم دیگر، بهترین فرم ورزشکار را در حین تمرین به دست می آورد و برای رسیدن به سطوح عملکرد بالاتر و بهتر، تمرینات ویژه ای پیش بینی می کند.

نورو 11 می تواند به مربی در زمینه بهترین زمان ممکن برای استراحت دادن به بازیکنی که چه به لحاظ خستگی بدنی و چه ذهنی ضعیف عمل می کند، کمک کند.

ارسال نظر