محصولات ارزان قیمت اپل امسال معرفی می شود

رسانه کلیک - افرادی که از قیمت بالای گجت های تولیدی اپل رضایت ندارند، در سال جاری منتظر عرضه محصولات ارزان قیمت اپل مانند مک بوک ایر، آیپد، آیفون و هوم پاد باشند.

محصولات ارزان قیمت اپل امسال معرفی می شود

بر اساس گزارشی که توسط مینگ چی کو ، تحلیلگر موسسه امنیتی KGI منتشر شده، مک بوک ایر 13 اینچی در سال 2018 با قیمتی بین 799 تا 899 دلار عرضه می شود؛ این در حالی است که مدل فعلی مک بوک ایر، 999 دلار برای خریداران آب می خورد.

آقای Qiu Yubin، مدیر ارشد موسسه تحقیقاتی WitsView به این موضوع اشاره کرد که آیپد 9.7 اینچی اپل که سال گذشته با قیمتی پایین عرضه شد، به اهالی کوپرتینو کمک کرد آمار پایین فروش تبلت های خود را تا حدودی جبران کنند؛ به همین دلیل آنها قصد دارند در سال 2018 نیز یک آیپد 9.7 اینچی ارزان قیمت به ارزش 259 دلار تولید کنند.

در دسته آیفون ها، اپل قصد دارد تا آیفون 6.1 اینچی با پنل LCD را امسال معرفی کند که ارزشی کمتر از 1000 دلار (قیمت آیفون X) برای خریداران در پی دارد. همچنین بر اساس شایعات مختلف، ظاهرا باید منتظر آیفون SE در ماه می یا جولای باشیم.

محصولات ارزان قیمت اپل

به عنوان آخرین گزینه، به سراغ هوم پاد، اسپیکر هوشمند اپل می رویم که طبق اعلام برخی منابع، ظاهرا باید انتظار عرضه مدل ارزان قیمت این محصول را نیز داشته باشیم. در حال حاضر، هوم پاد با قیمت 350 دلار عرضه می شود. ارائه اسپیکر هوشمند ارزان تر از سوی شرکت اپل می تواند بازار رقابت با محصولاتی مانند آمازون اکو را بسیار داغ کند.

متأسفانه تا به حال، خبر عرضه محصولات ارزان قیمت اپل از سوی اهالی کوپرتینو تأیید یا تکذیب نشده است. لذا نمی توانیم روی این شایعات حساب باز کنیم و باید تا کنفرانس بعدی معرفی دستگاه های این برند که احتمالا در سه ماهه دوم سال 1397 برگزار می شود، منتظر بمانیم.

ارسال نظر