مک بوک 13 اینچی اپل با طراحی جدید به بازار عرضه می شود

رسانه کلیک - مک بوک 13 اینچی اپل به عنوان یک محصول جدید در آینده معرفی می شود. گزارشی به طراحی جدید این محصول اشاره می کند.

مک بوک 13 اینچی اپل با طراحی جدید به بازار عرضه می شود

مک بوک های اپل قیمت بالایی دارند با این حال مک بوک ایر در مقایسه با نسخه های دیگر با قیمت مناسب تری در اختیار خریداران قرار می گیرد. در گذشته شایعات به این موضوع اشاره کرده بودند که اپل به دنبال معرفی مک بوک 13 اینچی است. انتظار می رود مک بوک 13 اینچی اپل جایگزین مک بوک ایر شود.

بر اساس گزارشی از DigiTimes، این لپ تاپ با تاخیر معرفی خواهد شد. یکی از دلایل تاخیر در معرفی این محصول مربوط به طراحی آن است. اپل تصمیم دارد این دستگاه را با طراحی جدید به بازار عرضه کند.

در گزارش جدید به این موضوع اشاره شده که اپل خواهان معرفی مک بوک 13 اینچی در سه ماهه چهارم 2017 بوده ولی به علت تاخیر در عرضه نسل جدید پردازنده های اینتل، مجبور به استفاده از پردازنده های 14 نانومتری کبی لیک در این محصول شده است.

پردازنده های کبی لیک دارای لیتوگرافی 14 نانومتری هستند به همین علت به فضای بیشتری در لپ تاپ نیاز دارند. اپل یکی از شرکت هایی محسوب می شود که علاوه بر طراحی ظاهری محصولات خود، طراحی قطعات داخلی آن ها را نیز با دقت انجام می دهد.

در حالی که این موضوع باعث تغییر در طراحی مک بوک 13 اینچی اپل می شود، همچنان باید منتظر رونمایی از یک دستگاه سبک و باریک باشیم.

در رابطه با زمان معرفی این لپ تاپ اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. اپل در ماه آینده میلادی از آیفون های جدید خود رونمایی می کند ( ارزان ترین نسخه آیفون 2018 در رنگ های متنوعی روانه بازار می شود ). این احتمال وجود دارد که در این مراسم مک بوک 13 نیز معرفی شود.

ارسال نظر