توقف تولید و فروش مک بوک پرو 2015 از سوی شرکت اپل

رسانه کلیک - لپ تاپ های اپل در سال های اخیر با تغییرات گسترده ای روانه بازار شده اند. به نظر می رسد اپل برای افزایش فروش محصولات اخیر خود فروش مک بوک پرو 2015 را متوقف کرده است.

توقف تولید و فروش مک بوک پرو 2015 از سوی شرکت اپل

بسیاری از طرفداران سیستم عامل مک و لپ تاپ های تولیدی اپل از تغییراتی که در نسخه های اخیر این محصولات ایجاد شده اند، ناراضی هستند. مک بوک های جدید اپل به پورت USB Type-C مجهز شده اند و از کیبورد Butterfly یا پروانه ای بهره می برند.

برخی از کاربران برای عدم استفاده از ویژگی های جدید مک بوک های اپل، نسبت به خرید مدل های قدیمی از خود تمایل نشان می دهند. در همین راستا اپل تولید و فروش مک بوک پرو 2015 را متوقف کرده است.

مک بوک پرو 2015 از قابلیت ها و پورت های مناسبی بهره می برد. این محصول دارای پورت های USB نوع HDMI ،A و درگاه کارت حافظه خارجی است. این لپ تاپ از کیبورد عادی بهره می برد و به کیبورد پروانه ای مجهز نشده است. اپل بعد از این محصول تصمیم گرفت لپ تاپ های خود را با کیبورد Butterfly در اختیار کاربران قرار دهد.

به نظر می رسد اپل با توقف تولید و عدم فروش مک بوک 2015 هدف خاصی را دنبال می کند. این کمپانی کوپرتینویی قصد دارد با عدم فروش محصولات قدیمی خود، کاربران را نسبت به خرید دستگاه های جدیدتر ترغیب کند. این شرکت در آینده نزدیک فروش تمامی مک بوک های مدل 2015 را متوقف می کند.

با وجود توقف فروش این مدل از مک بوک از سوی شرکت اپل ، کاربران می توانند نمونه های کارکرده آن را در آینده از وب‌سایت های فروش اینترنتی مانند eBay مورد خریداری قرار دهند. نظر شما در رابطه با توقف تولید این مدل از مک بوک شرکت اپل چیست؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران وب‌سایت در میان بگذارید.

ارسال نظر