برتری دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل مک او اس نسبت به برندهای دیگر از لحاظ جلب اعتماد کاربران

رسانه کلیک - تحلیلگران شرکت RESCUECOM به تازگی رتبه A+ و عنوان «مورد اعتمادترین محصول نزد کاربران» را برای دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل مک در نظر گرفتند.

برتری دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل مک او اس نسبت به برندهای دیگر از لحاظ جلب اعتماد کاربران

بر هیچکس پوشیده نیست که اپل یکی از قدرتمندترین، سرسخت ترین و زیباترین کامپیوترها را در بازار تولید می کند. اما برخی افراد اغلب در مورد قیمت بالای این محصولات شکایت دارند.

مانند برخی چیزهای با ارزش در زندگی، شما در قبال مبلغی که می پردازید، خدمات دریافت می کنید. ویژگی های سخت افزاری فوق العاده که چندین سال پاسخگوی نیازهای کاربر است، طراحی فوق العاده زیبا و جذاب، تکنولوژی های پیشرفته و نرم افزارهای سطح بالا، همه از ویژگی های دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل مک به حساب می آید.

کامپیوترهای مک همچنین توانسته اند به دلیل سخت افزار بی نظیر به کار گرفته شده در آنها و امکان استفاده در طولانی مدت، اعتماد بسیاری از افراد را به خود جلب کنند.

عنوان «مورد اعتماد ترین محصول نزد کاربران» چگونه به یک دستگاه تعلق می گیرد؟

عناوین مختلفی در این زمینه دخیل هستند. اما مسئولین آنالیز شرکت RESCUECOM از طریق مقایسه کامپیوترها با سایر رقبا و میزان تماس هایی که در جهت تعمیر آنها گرفته می شود، به دستگاه های مختلف نمره می دهند.

در این بررسی ها، دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل مک توانستند نمره 665 را دریافت کنند که همین موضوع باعث شد تا رتبه A+ به آنها تعلق گیرد. کلیه این محصولات (آیمک و انواع مک بوک) فقط 20 درصد بازار را به خود اختصاص داده اند؛ این در حالی است که سهم اهالی کوپرتینو از تماس هایی که برای تعمیر این دستگاه ها گرفته می شود، تنها 3.2 درصد است.

اپل در بازار رقابت با دیگر برندها

سامسونگ که در تابلوی نتایج جایگاه دوم را به خود اختصاص داده، توانست نمره 270 را از آنالیزورهای RESCUECOM بگیرد و به این ترتیب، رتبه A- نصیب این برند شد.

در تصویر زیر می توانید برندهای مختلف را از نظر جلب اعتماد کاربران مورد بررسی قرار دهید:

دستگاه های مبتنی بر سیستم عامل مک

ارسال نظر