هدست واقعیت ترکیبی مجیک لیپ تابستان امسال روانه بازار می شود

رسانه کلیک - در گذشته اعلام شده بود که شرکت مجیک لیپ اولین هدست واقعیت ترکیبی خود را در سال 2018 روانه بازار می کند. هدست واقعیت ترکیبی مجیک لیپ قبل از پایان تابستان عرضه می شود.

هدست واقعیت ترکیبی مجیک لیپ تابستان امسال روانه بازار می شود

پس از چهار سال توسعه، اولین هدست واقعیت ترکیبی مجیک لیپ در آینده نزدیک به بازار راه پیدا می کند. این شرکت در Twitch اعلام کرده است که فروش اولین هدست واقعیت ترکیبی خود را تا قبل از پایان تابستان شروع می کند.

این کمپانی در گذشته به عرضه این محصول در سال 2018 اشاره کرده بود. علاوه بر این موضوع شرکت Magic Leap خبر از استفاده از تراشه انویدیا تگرا X2 در این هدست واقعیت ترکیبی داده بود.

در حال حاضر قیمت اولین هدست واقعیت ترکیبی مجیک لیپ از سوی این کمپانی مشخص نشده است. این دستگاه از قابلیت هایی زیادی بهره می برد که برای مثال می توان به ردیابی چشم و دست اشاره کرد. این هدست از کنترلر نیز پشتیبانی می کند.

هم اکنون برنامه های کمی برای هدست های واقعیت ترکیبی توسعه یافته اند. با توجه به این موضوع نمی توان در رابطه با محتوای در نظر گرفته شده از سوی Magic Leap برای خریداران این هدست اظهار نظر دقیقی کرد.

این احتمال وجود دارد که کاربران به وسیله این هدست قادر به تماشای مسابقات بسکتبال باشند. شرکت مجیک لیپ و NBA برای دستیابی به این هدف با یکدیگر همکاری می کنند. انتظار می رود در آینده محتوای بیشتری برای هدست واقعیت ترکیبی Magic Leap توسعه پیدا کند.

این کمپانی علاوه بر معرفی اولین هدست واقعیت ترکیبی خود در تابستان سال جاری میلادی، در حال توسعه محصول دیگری با نام Magic Leap Next است.

بسیاری از افراد علاقه مند به دنیای تکنولوژی منتظر معرفی هدست واقعیت ترکیبی شرکت مجیک لیپ هستند. این کمپانی به تازگی موفق به جذب سرمایه 2.3 میلیارد دلاری از سوی شرکت هایی مانند گوگل شده است.

ارسال نظر