افشای قیمت و مشخصات تبلت هواوی مدیاپد M5 در آستانه برگزاری کنگره جهانی موبایل 2018

رسانه کلیک - بدون هیچ شکی کمپانی چینی هواوی یکی از فعال ترین برندها در بازار تبلت ها محسوب می شود که با وجود رکود در این بخش، هر ساله محصولات زیادی را معرفی می کند. به تازگی مشخصات و قیمت تبلت هواوی مدیاپد M5 لو رفت.

افشای قیمت و مشخصات تبلت هواوی مدیاپد M5 در آستانه برگزاری کنگره جهانی موبایل 2018

به زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل در شهر بارسلونا نزدیک می شویم. این امر باعث شده روزانه اطلاعات زیادی در رابطه با محصولاتی که انتظار می رود در این نمایشگاه معرفی شوند، به بیرون درز پیدا کند. یکی از شرکت هایی که در این نمایشگاه حضور خواهد داشت، هواوی بوده که البته در MWC 2018 از پرچمداران جدید خود رونمایی نمی کند.

در حالی که از محصولات سری P20 در کنگره جهانی موبایل 2018 پرده برداری نمی شود ولی به نظر می رسد هواوی از چند تبلت اندرویدی در مراسم خود در این نمایشگاه رونمایی کند ( هواوی P11 در نمایشگاه MWC 2018 معرفی نمی شود ).

اواخر ماه گذشته چند رندر از تبلت هواوی مدیاپد M5 در اینترنت منتشر شده بود و حال شاهد انتشار اطلاعات بیشتری در رابطه با تبلت های جدید هواوی هستیم. به نظر می رسد از این محصولات در چند هفته آینده رونمایی شود.

ظاهرا تبلت هواوی مدیاپد M5 با نمایشگر 8.0 اینچی (با کدنام Schubert) به 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. این محصول با قیمت 380 یورو در کشورهای اروپا به فروش خواهد رسید. علاوه بر این دستگاه، هواوی نسخه بزرگتر آن را نیز برای عرضه به بازار در نظر گرفته است. این مدل (با کدنام Cameron) دارای نمایشگر 10 اینچی بوده و از میزان حافظه داخلی و رم یکسانی با برادر کوچک تر خود بهره می برد ولی قیمتی برابر با 420 یورو دارد.

در نهایت انتظار می رود این کمپانی از تبلت مدیاپد M5 10 Pro با کدنام Cameron Pro نیز در این نمایشگاه رونمایی کند. این تبلت به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز می شود. این نسخه با پشتیبانی از شبکه ارتباطی LTE قیمتی برابر با 520 یورو خواهد داشت.

یکی دیگر از محصولاتی که هواوی قصد دارد در این نمایشگاه معرفی کند، اسپیکر بلوتوثی با نام SoundStone است. این دستگاه با سه تبلت جدید هواوی سازگار بوده و به صورت جداگانه و با قیمت 40 یورو به فروش می رسد.

ارسال نظر