ژاکت هوشمند مرکوری می فهمد چه زمانی هوا را برای شما بهاری کند!

رسانه کلیک - با پیشرفت دنیای تکنولوژی شاهد تولید محصولات جالبی هستیم. به تازگی شرکت Ministry of Supply از ژاکت مرکوری (Mercury) رونمایی کرده که در هوای سرد به صورت خودکار گرما تولید می کند.

ژاکت هوشمند مرکوری می فهمد چه زمانی هوا را برای شما بهاری کند!

استفاده از حوله گرم بعد از دوش یا استراحت در یک رختخواب گرم در یک روز سرد کار بسیار لذت بخشی است. در همین راستا به تازگی ژاکت مرکوری معرفی شده که به صورت خودکار در هوای سرد گرما تولید می کند. شرکت Ministry of Supply از اولین ژاکت هوشمند گرم شونده رونمایی کرده است.

بر اساس اعلام این شرکت، ژاکت مرکوری به صورت خودکار برای دستیابی به دمای بهینه، گرما تولید می کند. این ژاکت با بهره گیری از این ویژگی می تواند خریداران زیادی را جذب خود کند. ژاکت مرکوری در حقیقت به چندین هیتر با ترموستات هوشمند مجهز است که با توجه به شرایط محیطی، واکنش نشان داده و دمای بهینه را تامین می کند.

ژاکت مرکوری

در ژاکت مرکوری از سه المان گرمایی فیبر کربنی استفاده شده که وزنی برابر با 100 گرم دارد و ضخامت آن ها برابر با 1 میلی متر است. سازنده این محصول ادعا می کند که این هیترها قادر به تولید 10 وات گرما بوده و می توانند دما را تا 57.7 درجه سلسیوس افزایش دهند.

برای تنظیم دمای مورد نظر، فرد می تواند با ژاکت خود به راحتی ارتباط برقرار کرده و با آن صحبت کند. در این ژاکت از دستیار الکسا استفاده شده که برای برقراری ارتباط کاملا مناسب است، البته در صورت کاهش شدید دما، این ژاکت به صورت اتوماتیک دما را افزایش می دهد. یکی دیگر از راه های برقراری ارتباط با ژاکت مرکوری، استفاده از اپلیکیشن آن است.

ژاکت مرکوری

این محصول در برابر آب، باران و برف مقاوم است. بر اساس تصاویر منتشر شده با ژاکتی روبه‌رو هستیم که تفاوتی با نمونه های معمولی موجود در بازار ندارد. هم اکنون می توان با پرداخت 195 دلار به عنوان ودیعه این محصول را سفارش و آن را در ماه نوامبر دریافت کرد. قیمت این ژاکت برابر با 280 دلار است.

ارسال نظر