می بند 3 شیائومی دهم خرداد معرفی می شود

رسانه کلیک - گزارش های متعددی حاکی از آن است که دستبند می بند 3 شیائومی 10 خرداد در مراسم سالانه رونمایی از محصولات جدید این شرکت، معرفی می شود.

می بند 3 شیائومی دهم خرداد معرفی می شود

رویداد سالانه شیائومی به معرفی محصولات جدید می پردازد و بر اساس گزارشات متعددی که به گوش می رسد، ظاهرا باید در تاریخ 10 خردادماه منتظر معرفی می بند 3 شیائومی در شهر Shenzhen چین باشیم. ونگ ژیانگ مدیر ارشد این شرکت چینی امروز در توییتی به این موضوع اشاره کرد که دستبند Mi Band 3 در کنار گوشی Mi 8 و رابط کاربری MIUI 10 در این رویداد معرفی می شود.

لی جون مدیر عامل شیائومی در جریان معرفی گوشی گیمینگ بلک شارک، به نظر می رسید که گجت هوشمند می بند 3 را در دستان خود داشته باشد. به همین دلیل حدس و گمان ها پیرامون عرضه زودهنگام آن بالا گرفت. برخی منابع خبری نیز بر این باور بودند که Mi Band 3 تا پایان ماه جاری (May) عرضه می شود، اما مسئولان شیائومی در مقابل این خبر سکوت را جایز دانستند. امروز این سکوت خبری شکسته شد و مدیر عامل این شرکت چینی در این باره گفت:

در تاریخ 31 می شاهد معرفی می بند 3 شیائومی در کنار Mi 8 و رابط کاربری MIUI 10 خواهیم بود. با ما همراه باشید.

گزارش های پیشین حاکی از آن بود که می بند 3 شیائومی به نمایشگر لمسی و جسچرهای جدیدی مجهز خواهد بود؛ به عنوان مثال با نگه داشتن انگشت روی صفحه نمایش و کشیدن به بالا یا پایین، می توانیم وظایف مختلفی را برای آن تعریف کنیم. هنوز هیچ مهر تأییدی روی نمایشگر رنگی این گجت نخورده، اما می توانیم مطمئن باشیم که انحنای گوشه های آن، بیشتر از می بند 2 باشد.

بر اساس اسکرین شات هایی که پیش تر منتشر شده بود، با ضربه زدن روی نمایشگر می توانیم به نوتیفیکیشن های مختلف دسترسی داشته و برای برخورداری از قابلیت های دیگر، باید انگشت خود را به جهت های مختلف بکشیم. کلیک کردن روی دکمه پایینی می تواند عملکردی مانند دکمه Back را با خود همراه داشته باشد. برای Pair کردن می بند 3 شیائومی با گوشی های مختلف، باید دکمه یاد شده را فشار داده و نگه دارید. به منظور آنلاک کردن این گجت نیز باید انگشت خود را به حالت Swipe روی صفحه نمایش بکشید.

از جمله مشخصات می بند 3 شیائومی می توان به بند قابل تعویض، پشتیبانی از بلوتوث نسخه 4.2 و NFC، سنسور ضربان قلب، قدم شمار، ابزار پیگیری وضعیت خواب و گواهی IP67 نام برد.

ارسال نظر