دستبند هوشمند Mi Band 3 در دست مدیر عامل شیائومی رویت شد!

رسانه کلیک - Lei Jun مدیر عامل شیائومی در جریان اخیر معرفی گوشی جدید این شرکت چینی، گجتی در دست داشت که بر اساس گمانه زنی ها، دستبند هوشمند Mi Band 3 بوده است.

دستبند هوشمند Mi Band 3 در دست مدیر عامل شیائومی رویت شد!

اسمارت فون گیمینگ شیائومی با نام Black Shark در جریان رویدادی در کشور چین معرفی شد که آقای Lei Jun مدیر عامل شرکت یاد شده نیز در این مراسم حضور داشت و ضمن رونمایی از این محصول، عکاسان و خبرنگاران متوجه گجتی در دستان وی شدند که بر اساس حدس و گمان ها، می توان آن را به دستبند هوشمند Mi Band 3 نسبت داد.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، دستبند هوشمندی در دستان مدیر شیائومی است که از نظر ظاهر، شباهت زیادی به سری می بند این شرکت دارد. این گجت که به نظر می رسد دستبند هوشمند Mi Band 3 باشد، از بند لاستیکی بهره می برد که در نسل های پیشین نیز شاهد آن بودیم. اما صفحه شیشه ای آن به نظر می رسد که دارای ابعاد بیشتری است و باید منتظر نمایشگر OLED بزرگتر می بند 3 باشیم. همچنین در گوشه ها و محل اتصال نمایشگر به بدنه، شاهد انحنا هستیم و به نظر می رسد که صفحه شیشه ای یاد شده دارای لبه های منحنی خواهد بود که فرم خاصی را به این دستبند هوشمند بخشیده است.

دستبند هوشمند Mi Band 3

از لحاظ امکانات سخت افزاری، می توانیم انتظار قرارگیری سنسور ضربان قلب در کنار GPS و شتاب سنج را داشته باشیم. پیش بینی می شود که این گجت پوشیدنی به بلوتوث نسخه 4.2 مجهز بوده و گواهی IP67 نیز برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار نصیب آن شده باشد. برخی شنیده ها نیز حاکی از آن است که دستبند هوشمند Mi Band 3 به موتور لرزاننده نیز مجهز خواهد شد.

پیش تر در اخبار نقل شده بود که نسل جدید دستبند هوشمند شیائومی سال جاری عرضه می شود. از آنجا که دستبند هوشمند Mi Band 3 در دستان مدیر عامل شیائومی دیده شده، به نظر نمی رسد که زمان زیادی تا رونمایی از این محصول باقی مانده باشد.

ارسال نظر