تلویزیون های شیائومی بیشترین فروش را در بازار چین تجربه می کنند

رسانه کلیک - بر اساس اطلاعاتی که به تازگی از بازار چین در فضای منتشر شده است، تلویزیون های شیائومی پرفروش ترین محصولات در بازار این کشور به حساب می آید.

تلویزیون های شیائومی بیشترین فروش را در بازار چین تجربه می کنند

شیائومی سالانه محصولات زیادی را روانه بازار می کند. دستگاه های این برند محدوده های قیمتی مختلفی را شامل می شود. در ماه مارس اعلام شد فروش تلویزیون های شیائومی به 550 هزار دستگاه رسیده است.

این شرکت به تازگی اعلام کرده که در مدت زمان 8 ماه موفق به فروش 1 میلیون تلویزیون شده است. این موضوع به معنای آن است که تلویزیون های شیائومی پرفروش ترین محصولات در کشور چین محسوب می شوند.

در سپتامبر سال 2013 شیائومی وارد صنعت تلویزیون شد و توانست در مدت زمان 5 سال تبدیل به پرفروش ترین برند تولیدکننده تلویزیون در کشور چین شود. این کمپانی دیروز به صورت رسمی اعلام کرد بیشترین تلویزیون را در بازار چین به فروش می رساند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در ماه ژوئن 2018، فروش تلویزیون های شیائومی به صورت آفلاین و آنلاین بالاتر از دیگر شرکت ها بوده است. در ماه مارس تلویزیون های هایسنس به صورت آفلاین فروش بیشتری در مقایسه با محصولات شیائومی داشته اند.

شیائومی استراتژی جالبی را در زمینه فروش تلویزیون دنبال می کند. این کمپانی بیشتر محصولات خود را به صورت آفلاین و با کمترین قیمت ممکن در اختیار خریداران قرار می دهد. با این حال در ماه ژوئن این کمپانی در بخش های آفلاین و آنلاین به موفقیت بزرگی دست پیدا کرده است.

در 21 ژوئن سال جاری میلادی یکی از مقامات شیائومی در رابطه با تلویزیون های شیائومی اعلام کرده بود:

در حال حاضر تلویزیون های شیائومی و شیائومی Mi TV باکس به صورت ماهانه 13 میلیون کاربر فعال دارد.

به نظر می رسد موفقیت های شیائومی در صنعت فناوری ادامه دارد. این شرکت به تازگی از جدیدترین پرچمداران خود در دنیای اسمارت فون ها رونمایی کرده است. انتظار می رود این محصولات فروش بالایی را در بازار تجربه کنند.

ارسال نظر