سرفیس بوک 3 و سرفیس گو 2 امسال از راه می رسند

رسانه کلیک - شرکت مایکروسافت در مراسم خود در فصل بهار، از دو محصول جدید به نام های سرفیس بوک 3 و سرفیس گو 2 رونمایی خواهد کرد.

سرفیس بوک 3 و سرفیس گو 2 امسال از راه می رسند

مایکروسافت قصد دارد تا به زودی یک رویداد سخت افزاری را در شهر نیویورک برگزار کند. شایعه شده که دو محصول سرفیس بوک 3 و سرفیس گو 2 در این مراسم معرفی می شوند. ظاهرا تمرکز اصلی این رویداد روی محصولات سرفیس و مشخصات جدید و بروز شده برای این دستگاه هاست.

طبق گزارش های اخیر، مایکروسافت می خواهد ورژن جدید سرفیس بوک را با پیشرفته ترین پردازنده های نسل دهم اینتل و کارت های گرافیک های سری GTX 16 انویدیا وارد بازار کند. ظاهرا Surface Book 3 با دو نسخه متفاوت 13.5 اینچی و 15 اینچی در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد. به علاوه، مدل های 15 اینچی به همراه کارت های گرافیک کوادرو انویدیا نیز مخصوص کاربران حرفه ای عرضه می شود. کارت های کوادرو که برای کاربردهای تخصصی و حرفه ای طراحی شده، به انجام محاسبات و توابع AI/ML کمک کرده و عملکرد آن شبیه به کارت های گرافیک دسکتاپ است.

این دستگاه به رم 32 گیگابایتی و حافظه 1 ترابایتی از نوع SSD مجهز می شود. قیمت اولیه برای نسخه 13.5 اینچی در حدود 1400 دلار بوده و بسته به سخت افزار انتخابی، بیشتر می شود.

از طرف دیگر، سرفیس گو 2 به وسیله تراشه پنتیوم گولد و یا Core M ارتقا پیدا می کند. این تراشه دلیل اصلی کارایی برتر مدل جدید نسبت به مدل قدیمی سرفیس گو است. از لحاظ طراحی، سرفیس گو 2 تغییر چندان قابل ملاحظه ای نکرده است. این محصول نیز با قیمت اولیه حدود 399 دلار روانه بازار می شود.

انتظار می رود در این مراسم مایکروسافت اطلاعات بیشتری از سرفیس ایرباد منتشر کند.

ارسال نظر