سرفیس هدفون مایکروسافت مجهز به کورتانا رونمایی شد

رسانه کلیک - مایکروسافت از سرفیس هدفون به صورت رسمی رونمایی کرد. این هدفون از قابلیت حذف نویز بهره می برد و به دستیار صوتی کورتانا مجهز شده است.

سرفیس هدفون مایکروسافت مجهز به کورتانا رونمایی شد

مایکروسافت در مراسم خود چند محصول جدید را معرفی کرد. در این مراسم با سرفیس پرو 6، سرفیس لپ تاپ 2 و نسل دوم سرفیس استودیو ملاقات کردیم ( سرفیس پرو 6 مایکروسافت معرفی شد؛ استفاده از پردازنده های نسل هشتم اینتل ). این شرکت علاوه بر این محصولات، سرفیس هدفون را نیز معرفی کرد.

سرفیس هدفون نه تنها اولین هدفون شرکت مایکروسافت محسوب می شود، بلکه اولین هدفون مجهز به دستیار صوتی کورتانا است. تا به امروز شاهد استفاده از گوگل اسیستنت و دستیار صوتی الکسا شرکت آمازون در چندین محصول بودیم.

در حالی که سرفیس پرو 6 و سرفیس لپ تاپ 2 در رنگ مشکی معرفی شدند، این هدفون در رنگ خاکستری روشن به بازار عرضه می شود. سرفیس هدفون مانند تمامی محصولات سری سرفیس از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

این هدفون دارای درایور 40 میلی متری بوده که قادر به تولید صدای باکیفیتی است. بر روی این هدفون دکمه های تنظیم صدا و حذف نویز قرار دارد. مایکروسافت برای این هدفون سنسورهای لمسی برای کنترل موسیقی در حال پخش در نظر گرفته است.

هدفون سرفیس از 8 میکروفن بهره می برد. زمانی که کاربر هدفون را از سر خود بلند کند، پخش آهنگ به صورت خودکار متوقف می شود. هنگامی که کاربر هدفون را دوباره روی گوش خود قرار دهد، پخش آهنگ شروع می شود.

هدفون مایکروسافت از بلوتوث نسخه 4.2 بهره می برد و به دستگاه های مختلف وصل می شود. کاربران برای شارژ این محصول باید از کابل USB Type-C استفاده کند. باتری این هدفون در مدت زمان کمتر از 2 ساعت به صورت کامل شارژ می شود.

بر اساس اعلام مایکروسافت، این هدفون با یکبار شارژ تا 15 ساعت شارژدهی دارد. این مدت شارژدهی در زمان روشن بودن قابلیت نویز کنسلینگ و کورتانا محاسبه شده است. سرفیس هدفون با قیمت 350 دلار به فروش می رسد.

ارسال نظر