هولولنز 2 مایکروسافت با قیمت 3500 دلار معرفی شد

رسانه کلیک - هولولنز 2 مایکروسافت رسما معرفی شد. این هدست واقعیت ترکیبی با قیمت 3500 دلار روانه بازار می شود و کاربران می توانند آن را پیش خرید کنند.

هولولنز 2 مایکروسافت با قیمت 3500 دلار معرفی شد

در گذشته شاهد انتشار تیزر رسمی هولولنز 2 مایکروسافت بودیم ( تماشا کنید: تیزر رسمی هولولنز 2 مایکروسافت ). علاوه بر این ویدیو، تصاویر این هدست واقعیت ترکیبی نیز در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود ( تصاویر مایکروسافت هولولنز 2 لو رفت ).

مایکروسافت به صورت رسمی از نسل جدید هدست واقعیت ترکیبی خود رونمایی کرده است. بر اساس اعلام مایکروسافت، این هدست نحوه انجام کارها را تغییر می دهد.

مایکروسافت هولولنز 2 در مقایسه با نسل گذشته خود راحتی بیشتری را برای کاربر به همراه دارد. میدان دید در این هدست در مقایسه با نسل گذشته دو برابر شده است؛ با این حال همچنان در هر درجه از زاویه دید، 47 پیکسل حضور دارد که با نسل گذشته یکسان است.

مایکروسافت به این موضوع اشاره کرده که رزولوشن این هدست برای هر چشم از اچ دی به 2K افزایش یافته است. این هدست می تواند کاربر را دنبال کرده و به این موضوع پی ببرد که کاربر به کجا نگاه می کند.

این هدست واقعیت ترکیبی جدید به صورت پیش فرض از ویندوز Hello پشتیبانی می کند. مایکروسافت اعلام کرده این محصول از سنسورهای ToF جدیدی بهره می برد که بدون نیاز به کنترلر، قادر به ردیابی حرکات دست کاربر است.

مایکروسافت با استفاده از فیبر کربن، وزن این هدست را کاهش داده است. در زمینه دما نیز شاهد بهبود در عملکرد این محصول هستیم.

با وجود پیشرفت های صورت گرفته، این هدست همچنان برای شرکت ها توسعه یافته است. شرکت ها می توانند این هدست را شخصی سازی کرده و سپس سفارش دهند.

این محصول از ماه های آینده با قیمت 3500 دلار به بازار عرضه می شود. مایکروسافت این هدست واقعیت ترکیبی را در کشورهای چین، ایالات متحده آمریکا، ژاپن، کانادا، آلمان، فرانسه، ایرلند، استرالیا، نیوزلند و انگلستان به فروش می رساند.

ارسال نظر