مایکروسافت سرفیس گو را معرفی کرد؛ تبلتی 10 اینچی با قیمت 399 دلار!

رسانه کلیک - شرکت مایکروسافت از تبلت جدیدی رونمایی کرد. مایکروسافت سرفیس گو در مقایسه با دیگر محصولات سری سرفیس قیمت کمتری دارد.

مایکروسافت سرفیس گو را معرفی کرد؛ تبلتی 10 اینچی با قیمت 399 دلار!

مایکروسافت سرفیس گو با مشخصات فنی ضعیف تر در مقایسه با تبلت های سرفیس پرو معرفی شد. این تبلت از صفحه نمایش 10 اینچی و سیستم عامل ویندوز 10 بهره می برد. پیش فروش این محصول شرکت مایکروسافت از امروز و با قیمت 399 دلار آغاز می شود.

مایکروسافت سرفیس گو دارای طراحی مشابه با محصولات سری پرو سرفیس است. نمایشگر مورد استفاده در این تبلت دارای نسبت تصویر 3:2 و رزولوشن 1200 × 1800 پیکسل است. دوربین سلفی این دستگاه از قابلیت شناسایی چهره بهره می برد.

این دستگاه دارای پورت USB-C 3.1 بوده که کاربر می تواند از آن برای شارژ مایکروسافت سرفیس گو و یا انتقال اطلاعات استفاده کند. لبه های این تبلت در مقایسه با محصولات سری پرو طراحی گردتری دارد.

نمایشگر لمسی تبلت جدید مایکروسافت قابلیت های زیادی را در اختیار کاربر قرار می دهد که از میان آن ها می توان به اسپلیت اسکرین اشاره کرد. وزن تبلت مایکروسافت سرفیس گو به 521 گرم می رسد که از آیپد سنگین تر است. این دستگاه مانند سرفیس پرو حاشیه های زیادی در اطراف نمایشگر خود دارد.

مایکروسافت کیبورد تبلت جدید خود را به صورت جداگانه به فروش می رساند. ترک پد مورد استفاده در کیبورد سرفیس Go ابعاد بزرگتری در مقایسه با کیبورد Surface Pro دارد. کیبورد این دستگاه با توجه به رنگ با قیمت 99 یا 129 دلار به فروش می رسد. مایکروسافت قلم این تبلت را با قیمت 99 دلار در اختیار خریدار قرار می دهد.

ماوس یکی دیگر از تجهیزاتی بوده که مایکروسافت برای تبلت جدید خود در نظر گرفته است. این ماوس بلوتوثی قیمتی برابر با 34.99 دلار دارد. این ماوس در رنگ های نقره ای، قرمز و آبی به فروش می رسد.

قدرت این محصول را پردازنده اینتل پنتیوم گلد 4415Y تامین می کند. این پردازنده دارای 2 هسته پردازشی است. مایکروسافت سرفیس گو در دو نسخه مجهز به 4/8 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه داخلی به فروش می رسد. مایکروسافت اعلام کرده شارژدهی سرفیس Go برابر با 9 ساعت است.

این دستگاه به صورت پیش فرض به نسخه S ویندوز 10 مجهز شده با این حال کاربران می توانند به صورت رایگان تبلت خود را به نسخه کامل این سیستم عامل ارتقا دهند.

ارسال نظر