تصاویر سرفیس لپ تاپ 2 مایکروسافت فاش شد

رسانه کلیک - مایکروسافت در ماه آینده میلادی مراسمی را برای رونمایی از محصولات جدید سرفیس برگزار می کند. به تازگی تصاویر سرفیس لپ تاپ 2 مایکروسافت به اینترنت راه پیدا کرد.

تصاویر سرفیس لپ تاپ 2 مایکروسافت فاش شد

نزدیک به یک هفته پیش شرکت مایکروسافت دعوتنامه خود برای رونمایی از محصولات جدید سری سرفیس را برای رسانه ها ارسال کرد. این کمپانی در تاریخ 2 اکتبر مراسمی را در نیویورک برگزار می کند ( مراسم مایکروسافت 10 مهر برگزار می شود؛ رونمایی از محصولات سرفیس ).

در این مراسم شرکت مایکروسافت از نسخه جدید محصولات خود رونمایی می کند. انتظار می رود در این مراسم با نسل جدید سرفیس لپ تاپ، سرفیس پرو و سرفیس استودیو ملاقات کنیم.

تا به امروز تصویری از نسل جدید سرفیس پرو و سرفیس استودیو در فضای مجازی منتشر نشده است. به تازگی تصاویر سرفیس لپ تاپ 2 مایکروسافت توسط وب‌سایت MySmartPrice در اختیار رسانه ها قرار گرفته است.

بر اساس این تصاویر، سرفیس لپ تاپ 2 مایکروسافت از نظر طراحی در مقایسه با نسل گذشته خود تغییرات زیادی را تجربه نکرده است. در این تصاویر شاهد حضور رنگ مشکی هستیم. به احتمال زیاد این محصول به نمایشگر 13.5 اینچی، فریم آلومینیومی و تاچ پد بزرگ مجهز می شود.

[lightgallery images="189705,189706,189707,189704"]

در سال گذشته میلادی این شرکت از نسل اول سرفیس لپ تاپ به صورت رسمی رونمایی کرد. این دستگاه با قیمت پایه 799 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

این لپ تاپ به نمایشگر 13.5 اینچی با نسبت تصویر 3:2 و تراکم پیکسلی 201 پیکسل در هر اینچ مجهز شده است. این دستگاه در نسخه های مختلف به 128/256/512 گیگابایت حافظه SSD و 4/8/16 گیگابایت رم به فروش می رسد.

قدرت اولین نسل سرفیس لپ تاپ را نسل هفتم پردازنده های اینتل Core i7 ،Core i5 و Core m3 تامین می کند. بر اساس اعلام مایکروسافت، این محصول شارژدهی برابر با 14.5 ساعت دارد. از پورت های این دستگاه می توان به USB 3.0، جک 3.5 میلی متری هدفون، مینی DisplayPort و سرفیس کانکت اشاره کرد.

ارسال نظر