افشای اطلاعات جدید از نسل آینده سرفیس های مایکروسافت

رسانه کلیک - مراسم رونمایی از سرفیس های مایکروسافت چند روز دیگر برگزار می شود؛ با این حال اخیرا اخباری در رابطه با این دستگاه ها فاش شده که به بررسی آن ها می پردازیم.

افشای اطلاعات جدید از نسل آینده سرفیس های مایکروسافت

اگرچه تا مراسم معرفی نسل آینده سرفیس های مایکروسافت چند روز باقی مانده، اما به تازگی تصاویر و جزئیات جدیدی از برخی دستگاه های این شرکت فاش شده است. برخی از مواردی که انتظار می رود در این مراسم شاهد آن ها باشیم عبارتند از سرفیس 7 پرو، تبلت سرفیس مجهز به چیپست اسنپدراگون و لپ تاپ سرفیس جدید. گزارش های جدید نیز جزئیاتی از این دستگاه ها فاش کرده اند که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم.

به استناد این گزارش ها، دستگاه سرفیس Campus که تحت عنوان سرفیس 7 نیز شناخته می شود، تقریبا بدون حاشیه های کناری نمایشگر است؛ اگرچه لبه های بالا و پایین دستگاه کماکان قطر نسبتا زیادی دارند. یکی از سایت ها این دستگاه را با آیپد پرو مقایسه کرده است. این دستگاه مشابه سرفیس گو فاقد پورت USB تایپ A بوده و از 4G LTE پشتیبانی می کند.

مایکروسافت سرفیس 7

با این همه، سرفیس 7 فاقد هرگونه تغییرات اساسی در طراحی است. تنها تغییر بزرگ ایجاد شده در این دستگاه وجود پورت USB تایپ C به جای DisplayPort مینی است که این نکته هم چندان تعجب آور نیست.

لپ تاپ 3 سرفیس نیز مشمول برخی تغییرات اساسی در طراحی شده است. این لپ تاپ اکنون شامل پردازنده های AMD بوده و برای اولین بار مدلی 15 اینچی از این لپ تاپ موجود خواهد بود. این لپ تاپ همچنین به جای یک پورت USB تایپ C، دو پورت خواهد داشت. اگرچه گزارش در این رابطه اشاره های دقیقی نداشته، با این حال این دستگاه ها قرار است در رنگ های جدیدی نیز ارائه شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سرفیس های مایکروسافت کافیست تنها چند روز دیگر منتظر بمانیم.

ارسال نظر