با محصولات جدید MSI در نمایشگاه CES 2020 آشنا شوید

رسانه کلیک - شرکت های مختلف از محصولات جدید خود در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کردند. در این مطالب نگاهی به محصولات جدید MSI در این نمایشگاه خواهیم داشت.

با محصولات جدید MSI در نمایشگاه CES 2020 آشنا شوید

شرکت های لنوو، اچ پی و ایسر از جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه CES 2020 رونمایی کردند. یکی از شرکت های مطرح حوزه فناوری که در این نمایشگاه دستگاه های جدید خود را معرفی کرد، ام اس آی است. در این نمایشگاه محصولات جدید MSI در معرض دید عموم قرار می گیرند.

محصولات جدید MSI

از محصولات جدید این شرکت می توان به چندین مانیتور و یک کیس ورک استیشن اشاره کرد. در ادامه به معرفی این دستگاه ها می پردازیم.

کیس کامپیوتر سری MSI Creator 400

کیس کامپیوتر سری MSI Creator 400

شرکت ام اس ای از ورک استیشن های Creator سری 400 رونمایی کرد که برای کاربران حرفه ای و حتی گیمرها توسعه یافته اند. این کیس دارای رنگ خاکستری بوده و از یک پنل شیشه ای با ضخامت 5.38 میلی متر به عنوان درب بهره می برد. درون این کیس از الیاف جاذب صدا استفاده شده، بنابراین در هنگام استفاده سنگین، صدای تولید شده توسط آن برای کاربران دردسر ایجاد نمی کند.

کیس کامپیوتر سری MSI Creator 400 از مادربردهای استاندارد E-ATX و سیستم خنک کننده مایع 360 میلی متری پشتیبانی می کند. در بخش جلویی و پشتی این کیس می توان حداکثر از 3 فن 140 میلی متری استفاده کرد. در نهایت باید گفت این کیس از نظر سیستم خنک کننده، تمام امکانات موردنیاز را در اختیار کاربران قرار می دهد.

مانیتور MSI Optix MAG342CQR

مانیتور MSI Optix MAG342CQR

MSI از اولین مانیتور گیمینگ خمیده 1000R جهان با نام Optix MAG342CQR رونمایی کرد. این مانیتور 34 اینچی بوده و از خمیدگی 1000R بهره می برد. رزولوشن این مانیتور برابر با UWQHD بوده و نسبت تصویر آن برابر با 21:9 است. رفرش ریت این مانیتور ام اس ای حداقل به 100 هرتز و زاویه دید آن به 178 درجه می رسد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری از این مانیتور مانند زمان عرضه و همچنین قیمت آن مشخص نشده است.

مانیتور MSI Optix MEG381CQR

مانیتور MSI Optix MEG381CQR محصولات جدید MSI

یکی دیگر از محصولات جدید MSI مانیتور Optix MEG381CQR است که اولین مانیتور گیمینگ HMI جهان محسوب می شود. صفحه نمایش تعاملی OLED آن می تواند بازی ها و اطلاعات مربوط به شیوه زندگی را نمایش دهد. کنترلر شاتل می تواند عملکردهای دقیق را در طول نبردها سوییچ کند و حالت عملکرد OC با حذف نرم افزارهای پیچیده، تجربیات بازی را بهبود می دهد.

مانیتور MSI Optix PS321QR

مانیتور MSI Optix PS321QR محصولات جدید MSI

فرقی نمی کند خالق و یا یک گیمر باشید، مانیتور ام اس آی Optix PS321QR تبدیل به بهترین شریک شما می شود. سازندگان به پوشش 95 درصدی DCI-P3 و 99 درصدی Adobe RGB دسترسی پیدا می کنند که دقت رنگ بالایی را برای آن ها به همراه دارد. رفرش ریت این مانیتور برابر با 165 هرتز بوده و زمان پاسخ دهی آن 1 میلی ثانیه است.

مانیتور MSI Optix MAG251RX

مانیتور MSI Optix MAG251RX محصولات جدید MSI

این مانیتور از صفحه نمایش مسطح بهره می برد. رفرش ریت این مانیتور 24.5 اینچی به 240 هرتز می رسد و از فناوری G-Sync انویدیا بهره می برد. این مانیتور دارای پنل IPS بوده و موفق به کسب تاییدیه VES برای HDR 400 شده است. زمان پاسخ دهی این مانیتور برابر با 1 میلی ثانیه بوده که آن را تبدیل به یک مانیتور مناسب برای گیمرها می کند.

مانیتور MSI Optix MAG251RX از دو پورت HDMI 2.0، یک دیسپلی پورت 1.2 و یک پورت USB Type-C بهره می برد. هاب در نظر گرفته شده برای آن دارای یک پورت USB 2.0 Type-A و یک پورت USB 2.0 Type-B است.

نظر شما در رابطه با محصولات جدید MSI در نمایشگاه CES 2020 چیست؟

ارسال نظر