نسل جدید ایسر Swift 7 با ضخامت و وزن کمتر از راه رسید

رسانه کلیک - نسل جدید ایسر Swift 7 در معرض دید عموم قرار گرفت. این لپ تاپ در مقایسه با نسل گذشته خود از وزن و ضخامت کمتری بهره می برد.

نسل جدید ایسر Swift 7 با ضخامت و وزن کمتر از راه رسید

شرکت ایسر پیش از شروع نمایشگاه CES 2019 در لاس وگاس، تصمیم گرفته از نسخه بروز شده یکی از محصولات خود رونمایی کند. ایسر سویفت 7 برای اولین بار در سال 2017 در معرض دید عموم قرار گرفت.

نسل جدید ایسر Swift 7 در مقایسه با نسل گذشته خود دارای وزن و ضخامت کمتری است و همچنین از مشخصات فنی قدرتمندتری بهره می برد.

این لپ تاپ وزنی کمتر از 900 گرم دارد و ضخامت آن تنها به 9.95 میلی متر می رسد. نسل جدید ایسر Swift 7 به صفحه نمایش 14 اینچی مجهز شده و نسبت نمایشگر به بدنه آن برابر با 92 درصد است.

در این محصول شاهد قرارگیری وب‌کم در کیبورد هستیم. در گذشته چنین سبک طراحی توسط شرکت های دیگر مورد استفاده قرار گرفته بود.

ایسر برای تامین قدرت این دستگاه از جدیدترین پردازنده اینتل استفاده کرده است. در این محصول شاهد حضور پردازنده نسل هشتم اینتل Core i7، اینتل Core i7-8500Y هستیم.

نسل جدید ایسر Swift 7 در بالاترین نسخه خود به 16 گیگابایت رم LPDDR3 و 512 گیگابایت حافظه SSD مجهز می شود. ایسر ادعا می کند شارژدهی این لپ تاپ به 10 ساعت می رسد. به نظر می رسد ایسر برای کاهش مصرف انرژی این محصول، از رم LPDDR3 استفاده کرده باشد.

صفحه نمایش 14 اینچی این لپ تاپ از نوع لمسی بوده و رزولوشن آن برابر با فول اچ دی است که تفاوتی با نسل گذشته خود ندارد. ایسر برای محافظت از صفحه نمایش نسل جدید ایسر Swift 7 تصمیم گرفته از شیشه محافظ گوریلا گلس 6 استفاده کند.

از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به دو پورت USB Type-C با امکان پشتیبانی از تاندربولت 3 ، نسل دوم USB 3.1، دیسپلی پورت و بلوتوث 5.0 اشاره کرد.

نسل جدید ایسر Swift 7 از ماه مه سال جاری میلادی در آمریکای شمالی عرضه می شود. کاربران برای خرید این محصول باید حداقل 1699 دلار در حساب بانکی خود پول داشته باشند.

ارسال نظر