لپ تاپ های Alienware با ضخامت کم از راه رسیدند

رسانه کلیک - شرکت دل از مدل جدید لپ تاپ های Alienware رونمایی کرد. این محصولات قدرتمند در مقایسه با گذشته، ضخامت کمتری دارند.

لپ تاپ های Alienware با ضخامت کم از راه رسیدند

در حال حاضر لپ تاپ های گیمینگ زیادی در بازار به فروش می رسند. این محصولات از طراحی های متفاوتی بهره می برند و همچنین به سخت افزار قدرتمندی مجهز شده اند. در میان شرکت های تولیدکننده لپ تاپ های بازی، می توان به الین ویر اشاره کرد.

به تازگی دل مدل جدید لپ تاپ های Alienware را معرفی کرده است. این محصولات، m15 و m17 نام دارند. در گذشته این لپ تاپ ها توسط شرکت الین ور به فروش می رسیدند؛ با این حال در نمایشگاه کامپیوتکس 2019، نسخه بروز شده آن ها از راه رسیده است.

این محصولات در مقایسه با گذشته ضخامت کمتری دارند و همچنین از طراحی جذاب تری بهره می برند. لپ تاپ های Alienware به پردازنده جدید اینتل Core i9 مجهز شده اند و همچنین دارای کارت گرافیک انویدیا GeForce RTX هستند. استفاده از این قطعات، قدرت بالای این لپ تاپ ها را تضمین می کند.

در حالی که ضخامت لپ تاپ های Alienware در مقایسه با گذشته کاهش یافته، این شرکت ادعا می کند سیستم خنک کننده آن عملکرد بهتری دارد. در این محصولات از سیستم Cryo-Tech 3.0 استفاده شده است.

انتظار می رود این سیستم جدید، خنک کنندگی لپ تاپ m15 را تا 20 درصد و خنک کنندگی m17 را تا 25 درصد بهبود دهد. فروش این دو لپ تاپ از 11 ژوئن سال جاری میلادی آغاز می شود. محصولات این شرکت طرفداران زیادی در بازارهای جهانی دارند.

لپ تاپ Alienware m15 با قیمت پایه 1499 دلار و الین ویر m17 با قیمت پایه 1599 دلار روانه بازار شود. الین ویر برای لپ تاپ های جدید خود در مقایسه با رقبا، قیمت مناسب تری را در نظر گرفته است ( لپ تاپ لنوو Legion Y740 در نسخه های 15 و 17 اینچی معرفی شد ).

ارسال نظر