آیپدهای جدید اپل تاییدیه EEC گرفتند

رسانه کلیک - در حالی که اپل در سال جاری میلادی از نسخه جدید آیپد 9.7 اینچی رونمایی کرده است، انتظار می رود در ماه های آینده شاهد معرفی آیپدهای جدید اپل از سری پرو باشیم.

آیپدهای جدید اپل تاییدیه EEC گرفتند

به تازگی دو آیپد جدید اپل موفق به کسب تاییدیه کمیسیون اقتصادی اتحادیه اروپا (EEC) شده اند. این موضوع به معنای آن است که اپل در حال توسعه دو تبلت جدید برای برخی بازارهای اروپایی است. این دستگاه ها با شماره مدل های A1895 و A1980 تاییدیه دریافت کرده اند. این محصولات از جدیدترین سیستم عامل موبایل اپل، iOS 12 بهره می برند.

بر اساس شایعات در سال جاری میلادی آیپدهای جدید اپل از سری پرو معرفی می شوند. با توجه به این موضوع انتظار می رود یکی از محصولاتی که تاییدیه EEC را دریافت کرده است، قدرتمندترین تبلت تولیدی این شرکت کوپرتینویی برای سال 2018 باشد.

برخی از شایعات به معرفی نسخه جدیدی از آیپد پرو با نمایشگر 11 اینچی اشاره می کنند. این دستگاه فاقد حاشیه صفحه نمایش بوده و ابعاد کلی کوچکی دارد. در صورت حذف حاشیه ها از آیپد 11 اینچی اپل، به احتمال زیاد شاهد حضور تاچ آیدی در آن نخواهیم بود.

انتظار می رود آیپدهای جدید اپل از سری پرو به جای Touch ID به فیس آیدی مجهز شوند. این سیستم در تبلت های آینده اپل عملکردی مشابه با آیفون ایکس خواهند داشت. به طور معمول اپل تبلت های گران قیمتش را با قدرتمندترین پردازنده های اختصاصی خود روانه بازار می کند.

تبلت های اپل به نسخه های بهبودیافته پردازنده های مورد استفاده در آیفون ها مجهز می شوند. انتظار می رود قدرت یکی از این تبلت های جدید را پردازنده A12X با شش هسته پردازشی تامین کند.

آیفون هایی که اپل در سال 2018 معرفی می کند به چیپست A12 شرکت اپل مجهز می شوند. این چیپست را شرکت TSMC تولید می کند. بر اساس شایعات قدرتمندترین آیفون 2018 دارای 4 گیگابایت رم است و در بالاترین نسخه خود با 256 گیگابایت حافظه داخلی در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

ارسال نظر