تبلت گوگل پیکسل اسلیت در 4 نسخه روانه بازار می شود

رسانه کلیک - گوگل قصد دارد علاوه بر گوشی های هوشمند جدید خود، از یک تبلت نیز رونمایی کند. به تازگی اطلاعات نسخه های مختلف تبلت گوگل پیکسل اسلیت به اینترنت راه پیدا کرده است.

تبلت گوگل پیکسل اسلیت در 4 نسخه روانه بازار می شود

گوگل در حال توسعه یک تبلت جدید با کدنام Nocturne است. این محصول گوگل پیکسل Slate نام دارد. در گذشته شاهد حضور این تبلت در بنچمارک گیک بنچ بودیم؛ با این حال تنها اطلاعات مربوط به یکی از نسخه های آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود.

به تازگی مشخصات سه نمونه دیگر تبلت گوگل پیکسل اسلیت توسط بنچمارک Geekbench در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. تمام این 3 نسخه تبلت گوگل به 8 گیگابایت رم مجهز می شوند.

در گذشته یکی از نسخه های این تبلت مجهز به 16 گیگابایت رم و پردازنده Core i7-8500Y در این بنچمارک حضور پیدا کرده بود ( گوگل پیکسل Slate در گیک بنچ ظاهر شد؛ پردازنده اینتل Core i7 و 16 گیگابایت رم ). فرکانس پایه پردازنده مورد استفاده در این تبلت برابر با 1.5 گیگاهرتز بوده که در حالت بوست به 4.2 گیگاهرتز می رسد.

یکی از نسخه های جدید این تبلت به پردازنده اینتل سلرون 3965Y مجهز شده و از 8 گیگابایت رم بهره می برد. انتظار می رود این نمونه حداکثر از 16 گیگابایت رم پشتیبانی کند.

[lightgallery images="192491,192492,192493"]

نمونه دیگر تبلت گوگل پیکسل اسلیت به پردازنده اینتل Core m3-8100Y مجهز شده که دارای فرکانس پایه 1.1 گیگاهرتز و فرکانس بوست 3.4 گیگاهرتز است. در این نسخه شاهد استفاده از 8 گیگابایت رم هستیم.

نسخه سوم این محصول از پردازنده اینتل Core i5-8200Y بهره می برد که فرکانس پایه ای برابر با 1.3 گیگاهرتز دارد و فرکانس آن در حالت بوست به 3.9 گیگاهرتز می رسد. این دستگاه دارای 8 گیگابایت رم است.

در حالی که تمام نمونه های تبلت گوگل پیکسل اسلیت به سیستم عامل اندروید 9 مجهز شده اند، گزارش ها به استفاده از سیستم عامل کروم در این محصول اشاره دارد. انتظار می رود این دستگاه در تاریخ 9 اکتبر به صورت رسمی معرفی شود.

ارسال نظر