رونمایی از نسل جدید هدفون بی سیم هواوی فری باد در IFA 2019

رسانه کلیک – شرکت هواوی در تاریخ 6 سپتامبر از نسل جدید هدفون بی سیم خود، هواوی فری باد رونمایی می کند. این هدفون دارای ویژگی های جذابی است.

رونمایی از نسل جدید هدفون بی سیم هواوی فری باد در IFA 2019

همانطور که می دانید، هواوی قصد دارد در ماه جاری میلادی از پرچمداران جدید خود رونمایی و آن ها را روانه بازار کند ( تاریخ معرفی هواوی میت 30 و میت 30 پرو رسما اعلام شد ). علاوه بر این، هواوی چند روز دیگر در نمایشگاه IFA 2019 نیز حضور پیدا می کند و چند محصول جدید خود همچون نسل جدید هدفون فری باد و چیپست کایرین 990 را در معرض نمایش می گذارد. گفته می شود که نسل جدید پردازنده های کایرین قرار است در نسل بعدی پرچمداران هواوی به کار گرفته شوند.

این تولیدکننده چینی چندی پیش با انتشار یه تیزر تبلیغاتی، اعلام کرد که در نمایشگاه IFA برلین از نسل جدید هدفون هواوی فری باد رونمایی می کند. طبق اظهارات هواوی، این هدفون مجهز به پردازنده جدید کایرین بوده و به لحاظ شنیداری تجربه منحصر به فرد و شگفت انگیزی را برای کاربران به ارمغان می آورد. این تراشه جدید به هواوی اجازه می دهد تا ایرفون های جدید خود را با کیفیت صدای بهتر، تاخیر کمتر و همگام سازی صوتی سریع تر به بازار عرضه کند. بدون شک در تاریخ 6 سپتامبر و طی نمایشگاه IFA خبرهای بیشتری درباره این پردازنده خواهیم شنید.

هواوی فری باد

تیزر منتشر شده از هواوی فری باد نشان می دهد که این محصول دارای جعبه نگه دارنده و شارژ کننده است. نکته دیگر آنکه هواوی فری باد 2 نسبت به فری باد لایت جعبه بزرگتری دارد و به صورت ایستاده درون جعبه قرار می گیرد. متاسفانه هنوز اطلاعات دیگری در رابطه با این محصول شرکت چینی هواوی منتشر نشده و علاقه مندان برای شنیدن خبرهای بیشتر باید تا آغاز نمایشگاه IFA 2019 صبر کنند.

ارسال نظر