آیپدهای 2018 اپل در کشور چین تاییدیه گرفت

رسانه کلیک - آیپدهای 2018 اپل تا پایان سال جاری میلادی معرفی می شود. به تازگی این محصولات در کشور چین تاییدیه دریافت کرده اند.

آیپدهای 2018 اپل در کشور چین تاییدیه گرفت

به احتمال زیاد در اواخر ماه جاری میلادی آیپدهای 2018 اپل در معرض دید عموم قرار می گیرد. اپل امسال نسخه جدید آیپد پرو را معرفی نکرده است، در همین راستا انتظار می رود در آینده نزدیک با نسل جدید آن ملاقات کنیم.

بر اساس اطلاعات جدیدی که در فضای مجازی منتشر شده، نسل جدید آیپدهای اپل در چین تاییدیه دریافت کرده است. وب‌سایت MySmartPrice اعلام کرده این دستگاه ها دارای شماره مدل های A1876 ،A1980 و A1993 است.

چند ماه پیش شاهد حضور آیپدهای جدید اپل با این شماره مدل ها در کمیسیون اقتصادی اتحادیه اروپا (EEC) بودیم (آ یپدهای جدید اپل تاییدیه EEC گرفتند ).

انتظار می رود آیپدهای جدید اپل از سری پرو تغییرات زیادی را تجربه کند. بر اساس شایعات، این دستگاه دارای حاشیه های کمی در اطراف نمایشگر خود است. گفته می شود اپل برای آیپد پرو جدید فناوری فیس آیدی را در نظر می گیرد ( نسل آینده آیپد پرو دارای فناوری فیس آیدی است ).

به نظر می رسد نسل جدید آیپد پرو دارای پورت USB-C باشد. این دستگاه از نمایشگرهای خارجی با رزولوشن 4K پشتیبانی می کند و به همین علت فاقد پورت لایتنینگ است. برخی گزارش ها به حذف جک 3.5 میلی متری صدا از این محصول اشاره دارد ( آیپد پرو 2018 اپل بدون جک 3.5 میلی متری هدفون معرفی می شود ).

بنابر شایعات، اپل یک قلم جدید برای نسل آینده آیپد پرو در نظر می گیرد و در آن از یک کانکتور مغناطیسی جدید برای اتصال تجهیزات جانبی استفاده می کند. در گذشته تصویری از قاب آیپد پرو 2018 به اینترنت راه پیدا کرده بود ( از دیدن قاب آیپد پرو 2018 تعجب نکنید؛ برش های اسرارآمیز ). برای آشنایی با این محصولات باید تا آخر ماه جاری میلادی صبر کنیم.

ارسال نظر