نسل هفتم آیپاد تاچ در حال توسعه است

رسانه کلیک - گزارشی جدید به توسعه نسل هفتم آیپاد تاچ اشاره می کند. این محصول احتمالا با طراحی متفاوتی در مقایسه با نمونه کنونی خود روانه بازار می شود.

نسل هفتم آیپاد تاچ در حال توسعه است

نزدیک به چهار سال پیش شاهد عرضه جدیدترین نسخه آیپاد تاچ از سوی اپل بودیم، البته طراحی این محصول نزدیک به شش سال بدون تغییر باقی مانده است. به تازگی اطلاعاتی از سوی Mac Otakara در اختیار رسانه ها قرار گرفته که بر اساس آن، نسل هفتم آیپاد تاچ در حال توسعه است.

این خبر توسط بسیاری از سازندگان قطعات که در نمایشگاه CES 2019 حضور داشتند، تایید شده است. در حال حاضر اطلاعات کمی در رابطه با نسل هفتم آیپاد تاچ به اینترنت راه پیدا کرده است.

نسل کنونی این محصول دارای صفحه نمایش 4 اینچی است، انتظار می رود نسل هفتم آیپاد تاچ با نمایشگر بزرگ تری معرفی شود. در رابطه با حضور تاچ آیدی و جک 3.5 میلی متری هدفون نمی توان اظهار نظر قطعی کرد؛ با این حال احتمال استفاده از فیس آیدی در این دستگاه بسیار ضعیف است.

در این گزارش علاوه بر نسل جدید آیپاد تاچ، به آیفون های 2019 نیز اشاره شده است. بر اساس این گزارش، آیفون های 2019 مانند نسل جدید آیپد پرو به پورت USB-C مجهز می شوند. این احتمال وجود دارد که اپل امسال نیز گوشی های هوشمند خود را با پورت لایتنینگ روانه بازار کند.

در گذشته اطلاعاتی در رابطه با آیفون های 2019 در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود. انتظار می رود گوشی های هوشمند جدید اپل دارای فیس آیدی بهبود یافته و برش نمایشگر کوچکتری باشند ( اولین تصاویر آیفون 2019 منتشر شد؛ دوربین اصلی سه گانه ).

گفته می شود جایگزین آیفون XS مکس با نام آیفون XI مکس و با دوربین اصلی سه گانه از راه می رسد ( آیفون XI مکس با دوربین اصلی سه گانه در راه است ). گوشی جایگزین آیفون XR دارای صفحه نمایش OLED و دوربین اصلی دوگانه خواهد بود.

آیفون های 2019 اپل در ماه سپتامبر معرفی می شوند. این احتمال وجود دارد که در این مراسم با نسل هفتم آیپاد تاچ ملاقات کنیم.

ارسال نظر