مشخصات گلکسی واچ جدید سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - شرکت سامسونگ در حال آماده سازی گلکسی واچ جدید است تا آن را در اواخر سال جاری میلادی روانه بازار کند. این محصول در دو اندازه مختلف عرضه می شود.

مشخصات گلکسی واچ جدید سامسونگ به اینترنت راه پیدا کرد

حدود 4 ماه از عرضه گلکسی واچ اکتیو 2 می گذرد. پس از موفقیت این محصول در بازار، سامسونگ تصمیم گرفته تا ساعت هوشمند دیگری را به دست علاقه مندان خود برساند. البته ظاهرا ساعت جدید روی قابلیت های مربوط به ورزش متمرکز نیست.

SamMobile اطلاعات جالبی را درباره لوازم جانبی گلکسی واچ جدید منتشر کرده که ما را تا حدودی با مشخصات آن آشنا می کند. این محصول در دو اندازه مختلف عرضه می شود و بدنه آن از جنس استیل است. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به پشتیبانی از بلوتوث و LTE و یک باتری بزرگ اشاره کرد.

همانطور که می دانید، گلکسی واچ اکتیو ۲ در حال حاضر همراه با یک باتری ۲۴۷ میلی آمپر ساعتی در اختیار افراد قرار می گیرد. حال آنکه حتی نسخه کوچکتر اسمارت واچ جدید از یک باتری ۳۳۰ میلی آمپر ساعتی بهره می برد. این مدل همچنین به ۸ گیگابایت حافظه مجهز شده و به کاربر اجازه می دهد تا بدون اتصال به اسمارت فون، به موسیقی مورد علاقه خود گوشش فرا دهد.

گلکسی واچ جدید سامسونگ

متاسفانه SamMobile یکی از اساسی ترین سوالات کاربران را بی جواب باقی گذاشته است: آیا گلکسی واچ جدید به قاب مجازی مجهز شده و یا از همان قاب مکانیکی چرخان بهره می برد؟ با توجه به استقبال مردم از قاب مجازی اکتیو واچ 2، گزینه اول بسیار محتمل به نظر می رسد.

شایعات حاکی از آن هستند که گلکسی واچ جدید سامسونگ در اواخر سال جاری میلادی و همزمان با گوشی های سری گلکسی نوت 20 معرفی می شود. امید است که تا آن زمان، این شرکت کره ای ویژگی ECG خود را نیز توسعه بخشد.

ارسال نظر