احتمال استفاده از دو دوربین در نسل آینده اپل واچ

رسانه کلیک - اطلاعات جدیدی در رابطه با نسل جدید اپل واچ در فضای مجازی منتشر شده است. گفته می شود این دستگاه از دو دوربین بهره می برد.

احتمال استفاده از دو دوربین در نسل آینده اپل واچ

اپل واچ فروش بالایی را در بازار تجربه می کند. اپل توانسته در این بخش از بازار سهم بالایی را تصاحب کند. در حالی که در بازار ساعت های هوشمند زیادی مجهز به سیستم عامل تایزن و Wear OS به فروش می رسند، بسیاری از کاربران نسبت به خرید اپل واچ از خود تمایل نشان می دهند.

فروش بالای این محصولات دو دلیل اصلی دارد. بسیاری از کاربران دارای گوشی آیفون هستند، بنابراین ساعت هوشمند اپل را برای خرید انتخاب می کنند. دلیل دوم نیز مربوط به عملکرد مناسب ساعت اپل است. این محصولات از طراحی جذابی بهره نمی برند و در آن ها از تکنولوژی های متفاوتی در مقایسه با محصولات رقیب استفاده نشده است.

به تازگی اطلاعاتی در رابطه با نسل جدید اپل واچ در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. بر اساس پتنتی که توسط اپل به ثبت رسیده، نسل آینده ساعت هوشمند این شرکت به احتمال زیاد به دو دوربین مجهز می شود. در حال حاضر این دستگاه فاقد دوربین است.

این امکان وجود دارد که اپل محصول آینده خود را به دوربین مجهز نکند؛ با این حال استفاده از دوربین در اپل واچ می تواند برای کاربران چندین مزیت داشته باشد. اولین و اصلی ترین کاربرد این دوربین، امکان ثبت تصاویر و ضبط ویدیو است. علاوه بر آن، کاربران می توانند به وسیله ساعت هوشمند خود تماس تصویری برقرار کنند.

بر اساس این پتنت، سنسور دوربین مورد استفاده در اپل واچ دارای زاویه دید عریض است. انتظار می رود اپل زبان طراحی خود را برای نسل آینده اپل واچ تغییر دهد؛ با این حال دستگاه موجود در این پتنت دارای طراحی مربعی شکل است. در آینده اطلاعات بیشتری از نسل جدید اپل واچ در اختیار رسانه ها قرار می گیرد.

ارسال نظر