نسل آینده آیپد پرو دارای فناوری فیس آیدی است

رسانه کلیک - اطلاعات جدیدی در رابطه با نسل آینده آیپد پرو در اینترنت منتشر شده است. این دستگاه به Magnetic Connector مجهز می شود.

نسل آینده آیپد پرو دارای فناوری فیس آیدی است

انتظار می رود اپل اواخر ماه جاری میلادی از نسل آینده آیپد پرو به صورت رسمی رونمایی کند. در سال گذشته مینگ چی کو به این موضوع اشاره کرد که آیپد پرو جدید به دوربین TrueDepth مجهز می شود. این فناوری به معنای آن است که تبلت آینده اپل از فیس آیدی بهره می برد.

این محصول فاقد بریدگی صفحه نمایش است؛ با این حال اپل حاشیه های اطراف نمایشگر آن را تا جای ممکن کاهش می دهد. انتظار می رود بخش بالایی نمایشگر به علت حضور سیستم شناسایی چهره سه بعدی، حاشیه بیشتری داشته باشد.

این احتمال وجود دارد که آیپد پرو جدید با نمایشگرهای مختلف روانه بازار شود. علاوه بر تفاوت اندازه صفحه نمایش، این تبلت در نمونه های مجهز به Wi-Fi و وای فای به همراه قابلیت سلولار در اختیار خریداران قرار می گیرد.

کدهای مربوط به این آیپد در گذشته به اینترنت راه پیدا کرده بود. نسخه وای فای این محصول دارای کدهای iPad 8,5 ،iPad 8,2 ،iPad 8,1 و iPad 8,6 است. نمونه سلولار این تبلت با کدهای iPad 8,7 ،iPad 8,4 ،iPad 8.3 و iPad 8,8 به ثبت رسیده است.

نسل آینده آیپد پرو از پورت USB Type-C پشتیبانی می کند. این پورت به کاربران اجازه می دهد ویدیوهای 4K HDR را در نمایشگرهای دیگر مشاهده کنند. اپل برای این محصول یک قلم جدید در نظر می گیرد که در مقایسه با نمونه کنونی بهبودهایی را تجربه می کند.

این تبلت در بخش پشتی خود به یک کانکتور مجهز می شود. کانکتور مغناطیسی آیپد پرو جدید برای اتصال تجهیزات جانبی مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. در گذشته رندرهای یکی از نسخه های این تبلت در اختیار رسانه ها قرار گرفته بود ( رندرهای آیپد پرو 12.9 اینچی 2018 به حذف جک 3.5 میلی متری صدا اشاره دارد ).

ارسال نظر