نسل آینده آی مک قادر به ردیابی سلامت کاربران است!

رسانه کلیک - پتنت جدید اپل یکی از ویژگی های عحیب نسل آینده آی مک را مشخص می کند. این محصول قادر به ردیابی و بررسی سلامت کاربران است.

نسل آینده آی مک قادر به ردیابی سلامت کاربران است!

در حال حاضر اپل واچ تنها محصول تولید شده توسط شرکت اپل محسوب می شود که قادر به ردیابی سلامت کاربران مانند اندازه گیری ضربان قلب است. بر اساس شایعات گذشته، این قابلیت به نسل آینده هدفون های بی سیم اپل، ایرپاد 2 نیز اضافه می شود.

در این میان به نظر می رسد این ویژگی برای نسل آینده آی مک نیز در نظر گرفته شود. این موضوع به تازگی توسط پتنت جدید اپل به‌دست آمده است. این پتنت به ایده استفاده از یک ویژگی برای ردیابی سلامت کاربران در کامپیوترهای مک اشاره می کند.

این پتنت دارای عنوان «دستگاه الکترونیکی قابل حمل مجهز به سنسور زیستی» است. بر اساس عنوان انتخاب شده، به نظر می رسد اپل به دنبال استفاده از این قابلیت در کامپیوترهای خود است.

سیستم ضد سرقت آیمک پرو

در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با نحوه عملکرد این قابلیت در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. این احتمال وجود دارد که اپل درون کیبورد و یا تاچ پد نسل آینده آی مک یک سنسور برای ردیابی سلامت کاربران در نظر بگیرد.

اپل برای نسل جدید مک بوک پرو، تاچ آیدی در نظر گرفته است ( نسخه بروز شده مک بوک پرو اپل با تغییرات گسترده از راه رسید ). در همین راستا احتمال استفاده از یک سنسور جدید برای بررسی سلامت کاربران در تاچ آیدی وجود دارد.

در صورتی که این سیستم به گونه ای طراحی شود تا کاربران را مجبور به حرکت کند، می تواند باعث افزایش سلامت کاربران شود. این قابلیت هم اکنون در اپل واچ حضور دارد، بنابراین استفاده از آن در دیگر محصولات اپل منطقی به نظر می رسد. همانطور که می دانید، ثبت یک پتنت به معنای استفاده از آن در دنیای واقعی نیست.

ارسال نظر