ساعت هوشمند نوکیا با سیستم عامل WearOS در راه است

رسانه کلیک - ظاهرا مالک نوکیا قصد دارد تا علاوه بر گوشی هوشمند، گجت ها و لوازم جانبی متعدد و یک ساعت هوشمند جدید را نیز معرفی کند.  

ساعت هوشمند نوکیا با سیستم عامل WearOS در راه است

HMD Global یکی از بزرگترین شرکت هایی محسوب می شود که در MWC 2020 بارسلونا حضور پیدا می کند و محصولات جدید نوکیا را در معرض دید عموم قرار می دهد. البته به نظر نمی رسد که گوشی پیشرفته نوکیا 9.2 پیور ویو جزو این محصولات باشد. در واقع گمان می رود که گوشی میان رده نوکیا 8.2 5G در کنار سایر دستگاه ها در مرکز توجه قرار داشته باشند.

البته خبر رونمایی از یک ردیاب تناسب اندام ارزان قیمت اسرار آمیز در MWC 2020 نیز به گوش رسیده است. ظاهرا HMD Global قصد دارد دو ساعت هوشمند متفاوت با برند نوکیا را در کنار گجت ها و لوازم جانبی دیگری مانند مینی پروژکتور، مینی پرینتر و پاور بانک را معرفی کند.

طبق شایعات اخیر، در حال حاضر حداقل یکی از این دو ساعت هوشمند جدید نوکیا در حال توسعه و آماده سازی بوده و احتمالا این دستگاه پوشیدنی بدون نام در مراسم 23 فوریه به نمایش گذاشته می شود.

در هر صورت، دو نکته احتمالی در مورد این ساعت هوشمند وجود دارد؛ پشتیبانی eSIM برای ارتباطات سلولی مستقل و بهره گیری از سیستم عامل WearOs. اگر این جزییات واقعیت داشته باشند، آنگاه ساعت هوشمند جدید نوکیا می تواند به عنوان رقیب اصلی اپل واچ در نظر گرفته شود. ظاهرا یک مدل ساعت هوشمند مجهز به بلوتوث و GPS نیز به بازار عرضه خواهد شد، هرچند که اطلاعات خاصی در مورد منتشر نشده است.

دسترس پذیری ساعت هوشمند جدید نوکیا در کشورهای اروپایی یک احتمال قوی به نظر می رسد، اما با گسترش توزیع گوشی های هوشمند در اقصی نقاط جهان، عرضه این اسمارت واچ در بازار ایالات متحده آمریکا نیز دور از انتظار نیست.

ارسال نظر