تلویزیون هوشمند وان پلاس به زودی وارد بازار می شود

رسانه کلیک - به تازگی اخبار نه چندان زیادی از تلویزیون هوشمند وان پلاس به نام وان پلاس تی وی منتشر شده است که خبر از زمان عرضه نه چندان دور این محصول را می دهند.

تلویزیون هوشمند وان پلاس به زودی وارد بازار می شود

کمپانی وان پلاس از سال گذشته مشغول کار بر روی تلویزیون هوشمند جدید خود بوده است. در این مدت نیز اخبار زیادی از این تلویزیون در دسترس نبود تا اینکه برخی جزئیات این محصول در لیست تاییدیه بلوتوث SIG نمایان شد و متوجه شدیم که تلویزیون هوشمند وان پلاس در اندازه های مختلفی از 43 اینچ تا 75 اینچ با پنل های LED روانه بازار خواهد شد.

همچنان جزئیات زیادی در رابطه با محصول جدید کمپانی وان پلاس، در دسترس نیست. اخیرا یکی از کارکنان این کمپانی در تالار گفتمان رسمی وب سایت وان پلاس تایید کرد که نام این محصول OnePlus TV خواهد بود. قطعا مناسب ترین نامی که می شد برای این محصول انتخاب کرد، همین بود. این کمپانی درباره این نام گذاری می گوید:

ما قصد داریم تا اولین تلویزیون هوشمند خود را وان پلاس تی وی نام گذاری کنیم، چرا که باور داریم هیچ نام دیگری جز نام برند ما نمی تواند به بهترین شکل ممکن ارزش، تصور و باورمان را نسبت به محصول خودمان، بیان کند.

تلویزیون هوشمند وان پلاس

همچنین در این پست از لوگوی رسمی تلویزیون هوشمند وان پلاس نیز رونمایی شد. همانطور که در تصویر بالا می بینید، لوگوی اصلی کمپانی وان پلاس در کنار کلمه TV قرار گرفته و لوگوی محصول جدید این کمپانی را تشکیل داده است. گفته می شود که بزرگ ترین نسخه این تلویزیون ها، یعنی نسخه 75 اینچی آن تنها در ایالات متحده آمریکا عرضه خواهد شد؛ ظاهرا نسخه 43 اینچی وان پلاس تی وی نیز مختص به بازار هند است.

علاوه بر این، در لیست تایدییه بلوتوث SIG این محصول از نسخه های 55 و 65 اینچی نیز نام برده شده بود که هنوز مشخص نیست در کدام کشور عرضه می شوند. به طور کلی کمپانی وان پلاس 40 شماره مدل مختلف برای گواهی بلوتوث SIG ثبت کرده است، اما شماره های متفاوت دلیل بر تفاوت در محصول نیست. گاه این اعداد تنها بیانگر اندازه های مختلف و همچنین بازار های عرضه مختلف هستند.

ارسال نظر