تلویزیون وان پلاس از راه رسید

رسانه کلیک - تلویزیون وان پلاس به صورت رسمی معرفی شد. این تلویزیون به صفحه نمایش 55 اینچی QLED مجهز شده و قیمتی برابر با 1000 دلار دارد.

تلویزیون وان پلاس از راه رسید

شرکت وان پلاس از اولین تلویزیون خود رونمایی کرد. تلویزیون وان پلاس 55 اینچی بوده و از فناوری QLED بهره می برد. همانطور که وان پلاس در گذشته اعلام کرده بود، در اطراف نمایشگر این محصول حاشیه های کمی حضور دارد. این دستگاه دارای فناوری کوانتوم دات بوده و از دالبی ویژن و +HDR10 پشتیبانی می کند. در حال حاضر وان پلاس در رابطه با پشتیبانی از این دو فناوری اطلاعات بیشتری در اختیار رسانه ها قرار نداده است؛ با این حال به کیفیت بالای رنگ های آن اشاره کرده است.

این محصول به 8 اسپیکر مجهز شده که دارای قدرت خروجی 50 وات است. این بلندگوها از فناوری دالبی اتموس پشتیبانی می کنند. وان پلاس تی وی به سیستم عامل اندروید مجهز شده تا بتوان آن را به راحتی به گوشی های هوشمند این شرکت چینی متصل کرد. این تلویزیون قابل کنترل با گوشی های وان پلاس است. در حال حاضر OnePlus TV تنها در کشور هند به فروش می رسد.

وان پلاس تی وی

وان پلاس دو نسخه مختلف از این محصول را وارد بازار خواهد کرد. تلویزیون OnePlus TV Q1 با قیمت 1000 دلار و OnePlus TV Q1 پرو با قیمت 1400 دلار به فروش می رسد. وان پلاس سهم بالایی در زمینه گوشی های هوشمند پرچمدار در بازار هند دارد و حال قصد دارد از این فرصت استفاده کرده و فروش بالایی را برای تلویزیون های خود رقم بزند. وان پلاس در حال تلاش برای ورود این تلویزیون به بازارهای غربی شامل ایالات متحده آمریکا و اروپا است. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه این محصول در کشورهای دیگر منتشر نشده است.

ارسال نظر