تلویزیون وان پلاس ماه آینده میلادی از راه می رسد

رسانه کلیک - تلویزیون وان پلاس در ماه سپتامبر وارد بازار می شود. این تلویزیون در ابعاد مختلف و ابتدا در کشور هند برای فروش عرضه خواهد شد.

تلویزیون وان پلاس ماه آینده میلادی از راه می رسد

بر اساس اعلام مدیر عامل وان پلاس، Pete Lau ماه آینده میلادی باید منتظر عرضه تلویزیون هوشمند این برند چینی باشیم. نزدیک به یک سال پیش این شرکت چینی خبر از توسعه و ساخت اولین تلویزیون خود داد. در حالی که پیت لاو اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی این محصول منتشر نکرده، در گذشته شاهد افشای اطلاعاتی در رابطه با آن بودیم.

تلویزیون وان پلاس در اندازه های 43 تا 75 اینچی وارد بازار می شود و دارای سیستم عامل اندروید است. این اطلاعات در اوایل ماه جاری میلادی توسط تاییدیه بلوتوث در اختیار رسانه ها قرار گرفت. پیت لاو به این موضوع اشاره کرده که این تلویزیون ها ابتدا به صورت انحصاری در کشور چین به فروش می رسند. در ماه های آینده کاربران در دیگر کشورها نیز به این محصولات دسترسی پیدا خواهند کرد.

پیت لاو نوشته است:

ما به صورت جدی در حال تلاش برای عرضه تلویزیون وان پلاس در آمریکا شمالی، اروپا و چین در آینده نزدیک هستیم. ما باید با شرکت های عرضه کننده تلویزیون و همچنین تولیدکنندگان محتوا در کشورهای مختلف همکاری داشته باشیم.

بر اساس اطلاعات گذشته، این تلویزیون در اندازه 43 اینچی در کشور هند به فروش می رسد و احتمالا نسخه های بزرگتر آن که نهایتا 75 اینچی باشد، در ایالات متحده آمریکا و چین برای فروش عرضه می شوند. در حالی که شاید ساخت تلویزیون یک پروژه جاه طلبانه از سوی وان پلاس باشد، باید به این نکته اشاره کرد که وان پلاس زیرمجموعه BBK الکترونیکس محسوب می شود که دارای برندهای اوپو و ویوو است. علاوه بر وان پلاس، شرکت های شیائومی و هواوی نیز تلویزیون های تولیدی خود را وارد بازار می کنند که البته این مهم بر عهده برندهای زیرمجموعه آن هاست.

ارسال نظر