ایربادهای پاناسونیک با قابلیت حذف نویز رونمایی شدند

رسانه کلیک - شرکت پاناسونیک در مراسم CES 2020 از نخستین ایربادهای بی سیم خود رونمایی کرد. این سه محصول دارای قابلیت حذف نویز بوده و در ژوئن 2020 روانه بازار می شوند.

ایربادهای پاناسونیک با قابلیت حذف نویز رونمایی شدند

بازار ایربادهای بی سیم اخیرا رونق بسیاری پیدا کرده است. چنانچه در مراسم CES 2020 نیز شاهد معرفی محصولات این چنینی توسط شرکت های هارمن کاردن، شور و جبرا بودیم. حال شرکت ژاپنی پاناسونیک و برند زیر مجموعه آن یعنی Technics تصمیم دارند تا سه مدل دیگر از ایربادهای بی سیم یعنی پاناسونیک RZ-S500W، پاناسونیک RZ-S300W و تکنیکسEAH-AZ70W را نیز به این مجموعه اضافه کند.

دو مدل اول دارای میکروفن های داخلی MEMS و قابلیت حذف نویز هستند و با ساختار پیچیده خود از ورود صدای باد و سایر عوامل محیطی جلوگیری می کنند. این محصولات در مقابل عرق نیز مقاوم هستند و کاربر می تواند تنها با ضربه انگشت خود، یکی از حالت های صوتی موجود را انتخاب کنند. اپلیکیشن Audio Connect پاناسونیک نیز اختیارات بیشتری را به کاربر می دهد. به عنوان مثال می توان از طریق این اپلیکیشن، از میزان درصد باتری آگاه شد و موقعیت مکانی ایرباد را تحت نظر گرفت.

مدل های RZ-S500W و EAH-AZ70W از فناوری نویز کنسلینگ هیبرید دوگانه بهره می برند. این فناوری با ترکیب واحد پردازش دیجیتال/آنالوگ و حذف نویز فیدفوروارد (FF-NC) و فیدبک (FB-NC)، میزان نویز داخلی و خارجی ایرکاپ ها را به حداقل می رساند.

ایرباد EAH-AZ70W نیز مانند دو مدل قبلی دارای میکروفن های داخلی MEMS است و علاوه بر خاصیت ضد عرق بودن، امکان انتخاب حالت صوتی را برای کاربر فراهم می کند. ظاهرا ویژگی های بیشتری در Audio Connect برای این محصول در نظر گرفته شده است. ایرباد بی سیم جدید تا 6 ساعت نیاز شما به شارژ مجدد را از بین می برد. البته کیس آن نیز تا 18 ساعت شارژ دستگاه را تامین می کند.

ایربادهای بی سیم پاناسونیک در ژوئن 2020 وارد بازار می شوند؛ با این حال شرکت ژاپنی تاکنون قیمت مشخصی را برای آن ها اعلام نکرده است.

ارسال نظر