تصاویر تبلت گوگل پیکسل Slate به اینترنت راه پیدا کرد

رسانه کلیک - تصاویر تبلت گوگل پیکسل Slate در فضای مجازی منتشر شد. این دستگاه از کیبورد و قلم پشتیبانی می کند و دارای سیستم عامل کروم است.

تصاویر تبلت گوگل پیکسل Slate به اینترنت راه پیدا کرد

امروز تصاویر تبلت گوگل پیکسل Slate در اختیار رسانه ها قرار گرفت. این دستگاه به همراه گوشی های هوشمند جدید شرکت گوگل، پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال در تاریخ 9 اکتبر به صورت رسمی معرفی می شود.

تبلت گوگل پیکسل اسلیت از سیستم عامل کروم بهره می برد. این تبلت شرکت گوگل دارای کیبورد است که کاربر می تواند آن را از دستگاه جدا کند.

از سوی دیگر، این کیبورد به ترک پد مجهز شده است. در گذشته شاهد عرضه تبلت های اندرویدی زیادی با قابلیت پشتیبانی از کیبورد بودیم. به نظر می رسد تبلت گوگل به قلم موسوم به Pixel Book Pen تجهیز شود.

تبلت آینده گوگل از یک دکمه جداگانه برای گوگل اسیستنت بهره می برد. تصاویر تبلت گوگل پیکسل Slate به استفاده از دوربین اصلی تکی و پورت USB Type-C اشاره دارد. به نظر می رسد این محصول فاقد جک 3.5 میلی متری هدفون باشد.

به تازگی این تبلت در بنچمارک Geekbench حاضر شد ( تبلت گوگل پیکسل اسلیت در 4 نسخه روانه بازار می شود ). دستگاه پیش رو در بالاترین نسخه خود به پردازنده اینتل Core i7-8500Y و 16 گیگابایت رم مجهز می شود.

گوگل این تبلت را در 4 نمونه روانه بازار می کند. ضعیف ترین نسخه این تبلت از پردازنده اینتل سلرون 3965Y بهره می برد و دارای 8 گیگابایت رم است. انتظار می رود این تبلت در نسخه ای مجهز به 16 گیگابایت رم نیز روانه بازار شود.

دو نمونه دیگر تبلت جدید گوگل از پردازنده اینتل Core m3-8100Y و Core i5-8200Y بهره می برد. خریداران در نسخه پایه این محصولات به 8 گیگابایت دسترسی پیدا می کنند که البته امکان سفارش آن ها با 16 گیگابایت رم نیز وجود دارد. برای آشنایی با این محصول باید تا 9 اکتبر صبر کنیم.

ارسال نظر