رندرهای تبلت گوگل مجهز به سیستم عامل کروم منتشر شد

رسانه کلیک - رندرهای تبلت گوگل مجهز به سیستم عامل کروم در فضای مجازی مشاهده شد. این دستگاه از سنسور اثر انگشت پشتیبانی می کند.

رندرهای تبلت گوگل مجهز به سیستم عامل کروم منتشر شد

انتظار می رود گوگل در تاریخ 9 اکتبر از نسل جدید پیکسل بوک رونمایی کند. شایعات اولیه به طراحی هیبریدی این محصول اشاره کرده بودند. به تازگی تصاویری از این دستگاه به اینترنت راه پیدا کرده که می توان آن را اولین تبلت گوگل مجهز به سیستم عامل کروم دانست.

رندرهای تبلت گوگل توسط وب‌سایت Chromebooks در اینترنت منتشر شده است. به نظر می رسد این وب‌سایت به کدهایی دسترسی پیدا کرده که به پشتیبانی تبلت های مجهز به سیستم عامل کروم از کیبورد اشاره می کند.

بر اساس کدهای منتشر شده، کیبورد تبلت های دارای سیستم عامل کروم از دکمه مخصوص گوگل اسیستنت بهره می برد. در بازار شرکت های زیادی در حال توسعه کیبوردهای بلوتوثی مانند Brydge هستند.

شرکت Brydge یکی از سازندگان کیبورد برای آیپدهای اپل است. این شرکت به صورت تصادفی تصاویری از دو کیبورد برای تبلت های مجهز به سیستم عامل کروم در وب‌سایت خود منتشر کرده است.

در این وب‌سایت رندرهای تبلت گوگل نیز به چشم می خورد. این تبلت دارای سیستم عامل کروم بوده و از کدنام «Nocturne» بهره می برد. تبلت موجود در این تصاویر دارای دو پورت USB-C در سمت چپ خود است با این حال در کیبورد این دستگاه نیز دو پورت USB-C به چشم می خورد.

در یکی از این تصاویر شاهد نمایش بخش بالایی تبلت و کیبورد هستیم. در سمت چپ بالای این تبلت یک دکمه برای تشخیص هویت قرار گرفته است. در گذشته وب‌سایت 9to5Google به این موضوع اشاره کرده بود که این تبلت در بالای خود از اسکنر اثر انگشت پشتیبانی می کند.

کیبورد دومی که برای این دستگاه طراحی شده، در مقایسه با نمونه دیگر دارای ابعاد بزرگتری است. این کیبورد در رنگ آبی به بازار عرضه می شود و فاقد ترک پد است.

ارسال نظر