معرفی امکانات ساعت هوشمند ماهواره ای Garmin instinct

ساعت هوشمند ماهواره ای یا ساعت GPS دار اصطلاحی است که این روزها بسیار شنیده می شود. کمپانی گارمین با ساخت ساعت های هوشمند ماهواره ای بدون نیاز به اتصال اینترنت تحولی بزرگ در این زمینه به وجود آورده است.در ادامه به معرفی امکانات ساعت هوشمند ماهواره ای Garmin instinct می پردازیم.

معرفی امکانات ساعت هوشمند ماهواره ای Garmin instinct

معرفی امکانات ساعت هوشمند ماهواره ای Garmin instinct

قیمت ساعت گارمین instinct

ساعت هوشمند ماهواره ای Garmin حدود 12 میلیون تومان قیمت دارد. این ساعت منحصر به فرد که بدون نیاز به اینترنت، GPS فعال دارد می تواند شما را در بزنگاه های حساس که اینترنتی در دسترس نیست، نجات دهد. باتری این ساعت تا 336 ساعت بدون نیاز به شارژ کار می کند اما اگر در حالت استفاده از GPS باشید تنها 36 ساعت روشن خواهد بود چرا که مصرف انرژی زیادی بابت رد و بدل کردن سیگنال های ماهواره ای دارد. شما می توانید با استفاده از بلوتوث، این ساعت را به هدفون خود متصل کنید.

نبود رادیو و دوربین را شاید بتوان از نقاط ضعف بزرگ این ساعت قلمداد کرد اما این موارد در مقابل عدم نیاز به اینترنت برای پیدا کردن مسیر، قابل چشمپوشی است.

قاب پلیمری این ساعت که با استاندارد 810G ارتش آمریکا ساخته شده در مقابل حرارت، ضربه و آب مقاومت دارد و تا عمق 100 متری در اعماق دریا نیز می توان از آن استفاده کرد. صفحه نمایش ان ضدخش بوده و رزولشون صفحه 128 در 128 پیکسل است به طوری که کنتراست نمایشگر صفحه به حدی بالاست که حتی در زیر نور مستقیم خورشید نیز قابل دیدن است. گفتنیست این ساعت به قابلیت دید در شب نیز مجهز است.

امکانات دیگر ساعت هوشمند گارمین

به غیر از GPS شما می توانید بر روی استفاده از قطب نما، ارتفاع سنج و فشارسنج، حرارت سنج، شتاب سنج و ... این ساعت نیز حساب کنید. این ساعت فوق پیشرفته قابلیت اتصال به شبکه ماهواره ای گالیله را دارد که در محیطهایی مثل درون غار و درون دره ها هم برای تعیین مسیر، به کمک شما می آید. یکی دیگر از امکانات جالب این ساعت هوشمند پنهان کردن موقعیت خود است به طوری که می توانید آن را در حالت مخفی قرار دهید تا هیچ فردی نتواند شما را ردیابی کند.

با استفاده از این ساعت هوشمند پیشرفته می توانید ضربان قلب و میزان استرس خود در طول روز را نیز کنترل کنید.

در پایان یادآور می شویم پس از خرید این ساعت، حتماً ان را به سرویس ماهواره ای InReach سنکرون و همگام سازی کنید تا بتوانید پیام های ماهواره ای از پیش تعیین شده در خصوص آب و هوا، زلزله و سیل و خطرات احتمالی در مسیر پیش روی خود را دریافت کنید.

ارسال نظر