نسخه گلف سامسونگ گلکسی واچ رونمایی شد

رسانه کلیک - سامسونگ در گذشته ساعت هوشمند جدید خود را در معرض دید عموم قرار داده بود. به تازگی از نسخه گلف سامسونگ گلکسی واچ رونمایی شده است.

نسخه گلف سامسونگ گلکسی واچ رونمایی شد

سامسونگ از نسخه جدید ساعت هوشمند گلکسی واچ رونمایی کرد ( ساعت گلکسی واچ رونمایی شد؛ هوشمندتر و کم مصرف تر از گذشته ). نسخه گلف سامسونگ گلکسی واچ برای علاقه مندان به ورزش گلف توسعه یافته است. این شرکت کره ای در گذشته از نسخه مخصوص گلف ساعت هوشمند خود رونمایی کرده بود.

سال گذشته میلادی این شرکت نسخه گلف گلکسی گیر S3 را معرفی کرد. این گجت در ابتدا تنها در کشور کره جنوبی در اختیار خریداران قرار گرفت.

ساعت هوشمند جدید سامسونگ تفاوت چندانی با گلکسی واچ اصلی ندارد؛ با این حال سامسونگ برای آن اپلیکیشن Caddie را در نظر گرفته است. این اپلیکیشن به کاربران اجازه می دهد در زمین گلف به راحتی مسیر خود را پیدا کنند.

اپلیکیشن Caddie می تواند تعداد ضربات را ذخیره کند و پیشرفت شما را به نمایش بگذارد. اپلیکیشن The Smart Caddie اطلاعات مربوط به 60 هزار زمین گلف را در سراسر جهان در اختیار کاربران قرار می دهد. بر اساس اعلام سامسونگ، باتری این دستگاه می تواند تا 54 حفره کاربر را همراهی کند.

این ساعت هوشمند در دو نسخه به فروش می رسد. نمونه 42 میلی متری این گجت قیمتی برابر با 351 دلار دارد و نسخه 46 میلی متری آن با قیمت 367 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با امکان عرضه این دستگاه در خارج از کشور کره جنوبی منتشر نشده است.

سامسونگ گلکسی واچ از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می کند. این محصول به نمایشگر لمسی و شیشه محافظ گوریلا گلس +DX مجهز شده است. این شرکت کره ای برای ساعت هوشمند خود دستیار مجازی بیکسبی و سنسور سنجش ضربان قلب را در نظر گرفته است.

ارسال نظر