سامسونگ از کروم بوک 4 و 4 پلاس رونمایى کرد

رسانه کلیک - سامسونگ از دو کروم بوک جدید رونمایی کرد. کروم بوک 4 و کروم بوک 4 پلاس این محصولات را تشکیل می دهند که قیمت مناسبی دارند.

سامسونگ از کروم بوک 4 و 4 پلاس رونمایى کرد

سامسونگ پس از کروم بوک 3 از دو دستگاه جدید با قیمت مناسب رونمایى کرد. یکى از این دستگاه ها کروم بوک 4 بوده که داراى صفحه نمایش 11.6 اینچى اچ دى است و 1.1 کیلوگرم وزن دارد. دستگاه بعدى کروم بوک 4 پلاس بوده که از صفحه نمایش 15.6 اینچى با رزولوشن فول اچ دی بهره می برد و 1.7 کیلوگرم وزن دارد. هر دو دستگاه داراى پردازنده سلرون N4000 هستند، تا 64 گیگابایت حافظه داخلى دارند و حداکثر به 6 گیگابایت رم مجهز می شوند. کاربران این محصولات به گوگل اسیستنت و پلى استور دسترسى دارند.

سامسونگ ادعا کرده که کروم بوک 4 با یکبار شارژ شدن تا 12.5 ساعت کاربر را همراهی می کند، اما کروم بوک 4 پلاس عمر باطرى کمترى داشته و تا 10.5 ساعت شارژ نگه مى دارد. همانطور که در تصاویر نیز قابل مشاهده است، کروم بوک 4 لبه هاى ضخیم ترى نسبت به 4 پلاس دارد. نکته جالب آن است که این دستگاه ها قیمت نسبتا مناسبى دارند؛ قیمت کروم بوک 4 از 230 دلار و کروم بوک 4 پلاس از 300 دلار آغاز مى شود. این دستگاه ها اکنون از طریق Best Buy، وبسایت سامسونگ و برخى خرده فروشی ها قابل خرید هستند.

ارسال نظر