پاور بانک 25 واتی و شارژر فندکی 45 واتی سامسونگ معرفی شدند

رسانه کلیک - سامسونگ به تازگی علاوه بر معرفی اسمارت فون های جدید خود، از برخی لوازم جانبی نظیر پاور بانک 25 واتی و شارژر فندکی 45 واتی نیز رونمایی کرده است.

پاور بانک 25 واتی و شارژر فندکی 45 واتی سامسونگ معرفی شدند

شرکت سامسونگ همزمان با معرفی برخی محصولات پرطرفدار مانند سری گلکسی S20 و گوشی Z فلیپ، موفق شده تا چند مورد از لوازم جانبی خود را نیز در معرض نمایش قرار دهد. پاور بانک 10000 میلی آمپر ساعتی و شارژر دوگانه 45 واتی از مهم ترین این لوازم هستند که در آینده نزدیک روانه بازار می شوند.

پاوربانک سامسونگ دارای پد شارژ بی سیم Qi بوده و امکان شارژ 7.5 وات را برای دستگاه فراهم می آورد. این پاور بانک همچنین قادر است تا وسایل هوشمند را از طریق دو پورت Type-Cبا استاندارد USB PD و خروجی 25 وات شارژ کند ( راهنمای خرید پاور بانک و هر آنچه باید در رابطه با پاور بانک ها بدانید ).

پاور بانک دوم قابلیت شارژ بی سیم را ندارد؛ اما به دو پورت USB-A و USB-C مجهز شده که خروجی هر دوی آن ها برابر با 25 وات است. گمان می رود که تنها پورت USB-C از استاندارد Power Delivery پیروی کند. نسخه بی سیم این پاور بانک 25 واتی نیز به زودی عرضه خواهد شد که قیمت احتمالی آن برابر با 80 دلار است. متاسفانه هنوز اطلاعاتی در رابطه با قیمت پایه نسخه معمولی در دسترس نیست؛ اما ظاهرا شرکت سامسونگ هر دو این محصولات را در ماه مارس و همراه با سری گلکسی S20 به بازار عرضه می کند.

این شرکت کره ای علاوه بر پاور بانک های 25 واتی خود از شارژر فندکی 45 واتی دوگانه نیز رونمایی کرده است. این محصول دارای یک پورت USB-C و یک پورت USB-A بوده که به ترتیب 45 و 15 واتی هستند.

طبق اظهارات سامسونگ، در حال حاضر تنها گوشی های گلکسی S20 اولترا 5G و گلکسی نوت 10 از قابلیت شارژ 45 واتی پشتیبانی می کنند. نکته قابل توجه دیگر آن است که کاربران این محصولات برای رسیدن به حداکثر سرعت شارژ ممکن، باید از کابل های 5A استفاده کنند.

ارسال نظر