لپ تاپ های ویندوزی سامسونگ با نام Flash عرضه می شود

رسانه کلیک - سامسونگ در حال توسعه لپ تاپ های جدید خود است. به تازگی نام تجاری Flash برای لپ تاپ های ویندوزی سامسونگ به ثبت رسید.

لپ تاپ های ویندوزی سامسونگ با نام Flash عرضه می شود

سری جدید لپ تاپ های ویندوزی سامسونگ مراحل توسعه خود را طی می کند. این محصولات با نام «Notebook Flash» روانه بازار می شود. در حال حاضر اطلاعاتی در رابطه با قیمت این دستگاه ها در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است.

انتظار می رود لپ تاپ Flash سامسونگ به عنوان مدل جایگزین نوت بوک 3 و نوت بوک 5 به فروش برسد. این دو لپ تاپ در ماه آوریل سال جاری میلادی از سوی این شرکت کره ای معرفی شدند ( لپ تاپ های سامسونگ نوت بوک 3 و نوت بوک 5 رونمایی شد ).

نوت بوک 3 و نوت بوک 5 از پردازنده های نسل هفتم و هشتم اینتل بهره می برند و دارای رم از نوع DDR4 هستند. کاربران می توانند این محصولات را با حافظه SSD و یا هارد دیسک سفارش دهند و در بالاترین نسخه آن ها به نمایشگر با رزولوشن فول اچ دی دسترسی پیدا کنند.

به احتمال زیاد لپ تاپ های ویندوزی Flash سامسونگ به عنوان دستگاه های میان رده و همچنین ارزان قیمت روانه بازار شود. انتظار می رود این محصولات در سال آینده میلادی در معرض دید عموم قرار گیرد.

سامسونگ علاوه بر لپ تاپ های ویندوزی، چندین کروم بوک را نیز وارد بازار می کند. این کروم بوک ها با قیمت های مختلفی در اختیار خریداران قرار می گیرد.

بر اساس گزارش ها، سامسونگ قصد دارد در آینده از لپ تاپ های بیشتری رونمایی کند. در حالی که سامسونگ در زمینه تولید قطعات لپ تاپ ها فعالیت بالایی دارد، لپ تاپ های کمی را در بازارهای جهانی به فروش می رساند. ظاهرا سامسونگ قصد دارد فعالیت خود در این بخش از بازار را افزایش دهد تا به درآمد بیشتری دست پیدا کند.

ارسال نظر