تبلت انعطاف پذیر سامسونگ در حال توسعه است

رسانه کلیک - پتنتی جدید به تبلت انعطاف پذیر سامسونگ اشاره می کند. این پتنت در آوریل سال جاری میلادی به ثبت رسیده است.

تبلت انعطاف پذیر سامسونگ در حال توسعه است

تبلت انعطاف پذیر سامسونگ مراحل توسعه خود را طی می کند. این کمپانی کره ای در آینده نزدیک اطلاعات رسمی در رابطه با اولین گوشی هوشمند خود را در اختیار رسانه ها قرار می دهد. انتظار می رود این اسمارت فون با نام گلکسی F معرفی شود.

این پتنت در ماه آوریل امسال در ایالات متحده آمریکا به ثبت رسیده؛ با این حال امروز اطلاعات آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. بر اساس این پتنت، تبلت انعطاف پذیر سامسونگ در دو جهت خم می شود.

رابط کاربری این دستگاه در زمان خم شدن تغییر کرده و شبیه به گوشی های هوشمند می شود. کاربر می تواند در برای حمل این محصول، آن را به سمت داخل خم کند و درون جیب خود قرار دهد.

در حال حاضر محصولات انعطاف پذیر در زمینه خم شدن با محدودیت روبه‌رو هستند و این مورد در رابطه با اولین تبلت انعطاف پذیر سامسونگ نیز صادق است. در حالی که این تبلت می تواند به همراه گلکسی F به صورت رسمی معرفی شود، هنوز محصولات منعطف به عنوان یک طرح مفهومی شناخته می شوند.

انتظار می رود سامسونگ ، گوشی گلکسی F را به عنوان یک نمونه برای بررسی واکنش کاربران نسبت به دستگاه های انعطاف پذیر روانه بازار کند. گفته می شود این دستگاه از سه نمایشگر بهره می برد. علاوه بر سامسونگ، شرکت های دیگری نیز مشغول توسعه گوشی های انعطاف پذیر هستند.

به تازگی اطلاعات مربوط به پتنت اپل در زمینه گوشی های انعطاف پذیر در اینترنت منتشر شده است ( پتنت گوشی انعطاف پذیر اپل به ثبت رسید ). هواوی اعلام کرده سال آینده گوشی منعطف خود را روانه بازار می کند ( گوشی انعطاف پذیر هواوی سال آینده عرضه می شود؛ پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G ).

ارسال نظر