سامسونگ گلکسی بوک 2 از راه رسید؛ رقیب سرفیس پرو 6!

رسانه کلیک - سامسونگ گلکسی بوک 2 مجهز به اسنپدراگون 850 در معرض دید عموم قرار گرفت. این محصول رقیب سرفیس پرو 6 محسوب می شود.

سامسونگ گلکسی بوک 2 از راه رسید؛ رقیب سرفیس پرو 6!

در ماه اکتبر با گوشی های پرچمدار زیادی ملاقات کردیم. در این ماه علاوه بر گوشی های هوشمند، با چندین تبلت جدید نیز روبه‌رو شدیم. شرکت مایکروسافت تبلت سرفیس پرو 6 و گوگل نیز تبلت پیکسل Slate را معرفی کرد. اپل در تاریخ 30 اکتبر از نسل جدید آیپد پرو رونمایی می کند.

امروز سامسونگ یک تبلت جدید ویندوزی را در معرض دید عموم قرار داد. سامسونگ گلکسی بوک 2 از نظر طراحی تفاوت چندانی با نسل گذشته خود ندارد. این محصول به علت استفاده از استند روی پنل پشتی خود، دارای شباهت زیادی با سرفیس پرو 6 است.

سامسونگ گلکسی بوک 2 به یک نمایشگر 12 اینچی با فناوری سوپر امولد مجهز شده است. رزولوشن این صفحه نمایش برابر با 1440 × 2160 پیکسل است. این دستگاه از دو اسپیکر بهره می برد که توسط شرکت AKG تنظیم شده است.

قدرت تبلت جدید سامسونگ را چیپست کوالکام اسنپدراگون 850 تامین می کند. این دستگاه به 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه SSD مجهز شده است. روی بدنه این دستگاه دو پورت USB Type-C و جک 3.5 میلی متری هدفون به چشم می خورد.

سامسونگ گلکسی بوک 2 وزنی برابر با 794 گرم دارد. در حالی که سامسونگ ظرفیت باتری این تبلت را اعلام نکرده، مانند شرکت اپل میزان شارژدهی آن را مشخص کرده است. بر اساس ادعای سامسونگ، این تبلت حداکثر شارژدهی برابر با 20 ساعت دارد.

این محصول با قیمت 999.99 دلار در ایالات متحده آمریکا عرضه می شود. خریداران می توانند از تاریخ 2 نوامبر این دستگاه را سفارش دهند. این تبلت مجهز به کیبورد و قلم S Pen در اختیار کاربران قرار می گیرد.

این تبلت از شبکه ارتباطی LTE پشتیبانی می کند. در همین راستا سامسونگ گلکسی بوک 2 توسط اپراتورهای مخابراتی ورایزون، اسپرینت و AT&T نیز به فروش می رسد.

ارسال نظر